Dag allen,
Ik heb de afgelopen twee jaar een iPhone 13 Pro Max gehad en met veel plezier draadloze Carplay gebruikt in mijn VW Passat uit 2019 (2020 model met Discover Pro).
Deze week ben ik overgestapt op een Samsung Galaxy Fold 5 en ik kan wel gebruik maken van AA, maar alleen bedraad. Alles duidt erop dat draadloos moet werken:
Ik heb de afgelopen twee jaar een iPhone 13 Pro Max gehad en met veel plezier draadloze Carplay gebruikt in mijn VW Passat uit 2019 (2020 model met Discover Pro).
Deze week ben ik overgestapt op een Samsung Galaxy Fold 5 en ik kan wel gebruik maken van AA, maar alleen bedraad. Alles duidt erop dat draadloos moet werken:
- Carplay werkte draadloos
- Hier wordt het draadloos getoond
- Hier wordt genoemd: Voor auto’s die We Connect ondersteunen is het gebruik van Android Auto dankzij de draadloze verbindingsmogelijkheid voor de navigatiesystemen 'Discover Media' en 'Discover Pro' en 'Ready 2 Discover' nu extra makkelijk.
- Ik heb van Google Play Services, Android Auto, de Google app en Google play store de data verwijderd (volgens deze reddit topic)
- Ik heb AA updates verwijderd en weer geïnstalleerd.
- Discover Pro head unit teruggezet naar fabrieksinstellingen.
- Developer options in AA aangezet en verzekerd dat Wireless aanstaat in de developer options