Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC bedoelt voor gaming in de komende 5 jaar, met secundair het huis tuin & keuken browsen, office & films.
Games te spelen:
* Starfield
* Elden Ring
* Cyberpunk
Daarnaast vlot in excel, maar dat zal wel geen probleem zijn
PC zo stil mogelijk bij het niet gamen (heb nu een PCGH en passief gekoelde desktop)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gezien starfield dacht ik aan AMD graphics https://tweakers.net/nieu...ng-voor-dlss-of-xess.html
Gezien ik graag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet speciaal, heb goeie ervaring met MSI, seasonic, maar ben niet getrouwd met een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
herhaling, maar: PC zo stil mogelijk bij het niet gamen (heb nu een PCGH en passief gekoelde desktop)
dat hij iets warmer wordt vind ik minder belangrijk.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
nazicht op betere combo's, balancering systeem.
Ik wou een RX 6950 XT nemen, maar die vraagt al 900W, dus uiteindelijk niet gedaan. (is wel goed geprijsd en zat in best buy)
PC bedoelt voor gaming in de komende 5 jaar, met secundair het huis tuin & keuken browsen, office & films.
Games te spelen:
* Starfield
* Elden Ring
* Cyberpunk
Daarnaast vlot in excel, maar dat zal wel geen probleem zijn
PC zo stil mogelijk bij het niet gamen (heb nu een PCGH en passief gekoelde desktop)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gezien starfield dacht ik aan AMD graphics https://tweakers.net/nieu...ng-voor-dlss-of-xess.html
Gezien ik graag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet speciaal, heb goeie ervaring met MSI, seasonic, maar ben niet getrouwd met een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
herhaling, maar: PC zo stil mogelijk bij het niet gamen (heb nu een PCGH en passief gekoelde desktop)
dat hij iets warmer wordt vind ik minder belangrijk.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
nazicht op betere combo's, balancering systeem.
Ik wou een RX 6950 XT nemen, maar die vraagt al 900W, dus uiteindelijk niet gedaan. (is wel goed geprijsd en zat in best buy)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 341,- | € 341,- |
| 1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC | € 819,- | € 819,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-1000 | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 118,49 | € 118,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.927,91 | ||