Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• cdb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-02 14:33
Hallo, ik reageer om een nieuwe vraag te stellen (kan nergens een optie: maak een nieuw topic vinden, sorry).
Ik heb een vraag over een inventum boiler edr81.
Vond handleiding en installatie pdf maar die helpen me niet verder.
Google zoeken op foto toonde enkel auto-onderdelen...

Dit is de warmwaterleiding maar waar dient die kraan(?) voor?
(dat met die vierkante boutkop)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-CHqKgYGbo6SMNSUXhGMPJi1r0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmx3VC3rAuUzyOcPa2asolsi.jpg?f=fotoalbum_large

Zaterdagavond dus Inventum bellen......
Hoop dat iemand het weet.

Ik heb vele instructies gevonden hoe warmwater af te sluiten maar om nou 80 liter warm water weg te gooien om een kraanleertje (Ok, keramische schijftoestand) te vervangen....

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Welkom op tweakers. Je hebt nu een eigen topic (er zit rechtsboven een knop voor een nieuw topic), maar het is dus niet duidelijk wat je probleem is, wat je wil bereiken, wat je al geprobeerd hebt. Ook je foto is te onduidelijk.

Wise enough to play the fool

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:29
Dat is gewoon een dop volgens mij. Waar die pijl op staat zit iets lager een soort kleine zwarte dop, deze kun je met de klok meedraaien om het water af te sluiten. Ook nog even de hoofdkraan in de meterkast dichtzetten en je kunt van start.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Niet online

edsandje

Geen vragen via pm

Als je het warm water af wil sluiten draai je de inlaatcombinatie dicht.
Dan loopt echt niet je hele boiler leeg.

Die onduidelijke foto helpt niet echt maar de achterste is je inlaatcombinatie (waar een pijpje aan zit die op de afvoer loost).
Het apparaat op de voorgrond is denk ik een reduceerventiel.

Please state the nature of the technical emergency