Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen is de hoofdzaak.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer €2500, maar er is wel wat wiggle room omhoog voor waardevolle upgrades.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle bestaande randapparatuur is recent en gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als Starfield uitkomt wil ik het graag soepel op maximale beeldkwaliteit kunnen spelen. Ik hoop zeker de komende 3 jaren nieuwe games zonder probleem te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid. De kast vind ik qua design het mooist maar twijfel of ik de fans moet vervangen met stillere.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb vroeger veel systemen zelf gebouwd maar ben inmiddels vele jaren uit het wereldje en niet meer bekend met huidige technologieën.
- Is er compatibiliteit/synergie tussen de componenten en ontstaan er nergens bottlenecks?
- Er kan eventueel nog ongeveer €500 extra besteed worden bovenop onderstaande lijst als er écht waardevolle upgrades zijn die veel meer bang-for-buck geven.
- De videokaart is 352,9mm lang, de kast heeft ruimte voor een kaart tot 355mm. Het is kiele kiele maar komt het goed zo of mag ik problemen verwachten met bijvoorbeeld koeling?
Gamen is de hoofdzaak.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer €2500, maar er is wel wat wiggle room omhoog voor waardevolle upgrades.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle bestaande randapparatuur is recent en gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als Starfield uitkomt wil ik het graag soepel op maximale beeldkwaliteit kunnen spelen. Ik hoop zeker de komende 3 jaren nieuwe games zonder probleem te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid. De kast vind ik qua design het mooist maar twijfel of ik de fans moet vervangen met stillere.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb vroeger veel systemen zelf gebouwd maar ben inmiddels vele jaren uit het wereldje en niet meer bekend met huidige technologieën.
- Is er compatibiliteit/synergie tussen de componenten en ontstaan er nergens bottlenecks?
- Er kan eventueel nog ongeveer €500 extra besteed worden bovenop onderstaande lijst als er écht waardevolle upgrades zijn die veel meer bang-for-buck geven.
- De videokaart is 352,9mm lang, de kast heeft ruimte voor een kaart tot 355mm. Het is kiele kiele maar komt het goed zo of mag ik problemen verwachten met bijvoorbeeld koeling?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 7900 Boxed | € 424,95 | € 424,95 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 276,- | € 276,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Chalk White | € 128,24 | € 128,24 |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool Assassin IV | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 123,35 | € 123,35 |
| Totaal | € 2.140,24 | |||