Beste lezers. Ik heb een oude DVD speler van het merk FINLUX met als model HCS-3015. Deze kreeg ik ooit zo'n 15 jaar geleden gratis bij een telefoonabonnement. Al jaren wordt de DVD functie niet meer gebruikt, maar ik gebruikte dit apparaat enkel nog als versterker voor mijn TV. Het apparaat heeft een optie, genaamd "input" waarbij je de speakers en de woofer kunt aansluiten aan externe apparaten middels een tulp audio kabel.
Een paar weken geleden is deze DVD speler overleden en nu zoek ik een vervanger hiervoor. Ik heb hetzelfde model op Marktplaats gevonden, maar ik weet niet of het handig is dat ik weer een DVD speler moet gebruiken enkel voor de speakers. Deze DVD speler had ik ook altijd aan staan en waarschijnlijk is dat ook de reden dat ie de geest heeft gegeven.
Lang verhaal kort: Ik zoek een apparaat die de huidige speakers kan aansluiten aan de televisie. Alleen, de speakers hebben deze aansluiting en ik heb geen idee hoe dit heet en hoe ik hiernaar moet zoeken:
:strip_exif()/f/image/XwpnrBsKz829ZM9PHhEQcbmU.jpg?f=fotoalbum_large)
De TV heeft als output een 3.5mm jack aansluiting en een optical digital output:
:strip_exif()/f/image/CIseuu8U6QT81oh0tMefDRXv.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand wat ik nodig heb en waar ik naar moet zoeken om deze speakers weer te laten werken?
Hier een foto van één van de front speakers:
:strip_exif()/f/image/3AIw7TMxpuIxYD4QetEFsOAn.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor de moeite
Een paar weken geleden is deze DVD speler overleden en nu zoek ik een vervanger hiervoor. Ik heb hetzelfde model op Marktplaats gevonden, maar ik weet niet of het handig is dat ik weer een DVD speler moet gebruiken enkel voor de speakers. Deze DVD speler had ik ook altijd aan staan en waarschijnlijk is dat ook de reden dat ie de geest heeft gegeven.
Lang verhaal kort: Ik zoek een apparaat die de huidige speakers kan aansluiten aan de televisie. Alleen, de speakers hebben deze aansluiting en ik heb geen idee hoe dit heet en hoe ik hiernaar moet zoeken:
:strip_exif()/f/image/XwpnrBsKz829ZM9PHhEQcbmU.jpg?f=fotoalbum_large)
De TV heeft als output een 3.5mm jack aansluiting en een optical digital output:
:strip_exif()/f/image/CIseuu8U6QT81oh0tMefDRXv.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand wat ik nodig heb en waar ik naar moet zoeken om deze speakers weer te laten werken?
Hier een foto van één van de front speakers:
:strip_exif()/f/image/3AIw7TMxpuIxYD4QetEFsOAn.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor de moeite