Kalibratie Samsung Neo QLED 65QN95B werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidney013
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-08 08:27
Goedenmiddag,

Onlangs de eigenaar geworden van de televisie 65QN95B.
Nu dacht ik ook gelijk de professionele kalibratie te doen, maar wanneer ik dit selecteer dan doet de tv 4 a 5 keer van kleur veranderen en dan plotseling stopt de app SmartThings waarmee dit gedaan zou kunnen worden. De basis kalibratie werkt wel en die maakt zijn programma wel af.

Wie heeft een idee wat dit zou kunnen zijn, op één of andere manier vind ik er ook niks op internet over.
Rechtsboven bij mijn telefoon zie je het groene pictogram van de camera maar iets lijkt erop dat dit ook na 4 a 5 sec weer afgesloten wordt.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Heb al een andere telefoon ook geprobeerd.

Volledige modelcode: QE65QN95BATXXN

https://tweakers.net/pricewatch/1803716/samsung-neo-qled-65qn95b-zilver/specificaties/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
sidney013 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:09:
Goedenmiddag,

Onlangs de eigenaar geworden van de televisie 65QN95B.
Nu dacht ik ook gelijk de professionele kalibratie te doen, maar wanneer ik dit selecteer dan doet de tv 4 a 5 keer van kleur veranderen en dan plotseling stopt de app SmartThings waarmee dit gedaan zou kunnen worden. De basis kalibratie werkt wel en die maakt zijn programma wel af.

Wie heeft een idee wat dit zou kunnen zijn, op één of andere manier vind ik er ook niks op internet over.
Rechtsboven bij mijn telefoon zie je het groene pictogram van de camera maar iets lijkt erop dat dit ook na 4 a 5 sec weer afgesloten wordt.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Heb al een andere telefoon ook geprobeerd.

Volledige modelcode: QE65QN95BATXXN

https://tweakers.net/pricewatch/1803716/samsung-neo-qled-65qn95b-zilver/specificaties/
Gebruik je wel een statief? Zo niet misschien teveel bewogen? YouTube: Samsung's New Smart Professional Calibration Tutorial for QN90B, S95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidney013
Nee dat is het niet. Gebruikte een zelf gemaakte statief. Maar die verdomde app sluit zichzelf af na een paar seconden.

Als ik de reviews lees in de appstore dan zijn er een hoop bugs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sidney013
Oplossing: TV updaten doet wonderen dan werkt het wel ;)

Had ik zelf ook eerder kunnen verzinnen lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscus5
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08-2024
Als ik voetbal kijk op mijn Samsung Neo Qled QN 95 (2022) is bij enige snelheid de bal niet scherp te zien, maar wazig en brokkelig. Hoe kan ik dat beter instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het overnemen van andermans oude topic is niet de bedoeling natuurlijk. Topic bij deze gesloten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.