Blackmagic Video Assist

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:54
Veel producten van Blackmagic zijn terug te vinden in de database van Tweakers, met name in de Pricewatch.
Zo ook de verschillende varianten van de Video Assist. Het vreemde is echter dat van dit product geen prijzen-overzicht van is. Alsof er geen enkele winkel in de Pricewatch hem op voorraad heeft. Dit terwijl winkels als een Cameranu, die zich ook in de Pricewatch bevindt, dit product wel verkoopt en op voorraad heeft.
Hoe kan dit aangepast worden? Of wat gaat hier mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het eerste product wat ik aanklik, uitvoering: Blackmagic Design Blackmagic Video Assist 5” 3G, heeft geen EAN of SKU ingevuld. Voor zover ik weet is het daarmee niet mogelijk om prijzen te koppelen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• William_H
Dirk schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:58:
Het eerste product wat ik aanklik, uitvoering: Blackmagic Design Blackmagic Video Assist 5” 3G, heeft geen EAN of SKU ingevuld. Voor zover ik weet is het daarmee niet mogelijk om prijzen te koppelen.
Ah, zou het helpen als ik eens EAN codes van alle 4 producten opzoek en toevoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ja en dan via Verbeter productgegevens: https://tweakers.net/pricewatch/improve/1824886/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
William_H schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:20:
[...]

Ah, zou het helpen als ik eens EAN codes van alle 4 producten opzoek en toevoeg?
Dat zal zeker helpen, maar ik zie de producten zo snel niet in https://tweakers.net/pricewatch/unsorted/ staan. Dat kan komen doordat ik verkeerd zoek, maar het kan ook zijn dat de winkels deze producten niet niet in hun feed naar Tweakers hebben staan. Zie Mooijekind in "iCUE H100x RGB ELITE" voor de eisen aan producten in unsorted en de afhandeling daarvan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William_H
Dirk schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:49:
[...]

Dat zal zeker helpen, maar ik zie de producten zo snel niet in https://tweakers.net/pricewatch/unsorted/ staan. Dat kan komen doordat ik verkeerd zoek, maar het kan ook zijn dat de winkels deze producten niet niet in hun feed naar Tweakers hebben staan. Zie Mooijekind in "iCUE H100x RGB ELITE" voor de eisen aan producten in unsorted en de afhandeling daarvan.
Ik denk dat ie niet in unsorted staat omdat het al een " ingevuld" product is.
We gaan eens kijken wat er gebeurt als de juiste EAN codes aan het product gehangen worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.