Fotos plaatsen in word A4, zodat ze bij dubbelzijdig printen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Edit 2, zit gewoon in word, hoef niks bijoznders te doen. gewoon marges ; gespiegeld

Edit ; dit dus ; https://tipsmake.com/how-...ng-in-word-is-symmetrical

Mijn vraag
Ik heb scans doorgekregen van voorkant en achterkanten van fotoos. Waarbij de voorkant en achterkant 2 losse PNG files zijn.
Die wil ik zo printen dat ze op 1 vel papier staan en wel zodat de voor- en achterkant precies goed zitten
Ik dacht woord daarvoor te gebruiken
Hoe pak ik dat aan?
Is er soms beter software om dat te doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 machine en Word en indien nodig kan ik eea downlaoden...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik probeer wat in Word, maar valt niet precies genoeg. Nu ben ik ook geen word-artiest

[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 19-08-2023 16:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-05 17:00

Barrycade

Through the...

Nou dat zal ook even aan je printer liggen, maar als beide foto's even groot zijn en beide op dezelfde plek van de pagina zitten zou het moeten kunnen, áls je printer ook meewerkt.

Maar bij inktjet moet je wel heel dik papier gebruiken anders krijg je een natte vlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Scans bijsnijden, zelfde formaat maken en op dezelfde plek plaatsen op je document.

Mocht je kunnen beschikken over Illustrator dan is dat ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Precies laten passen gaat op een 'normale printer' denk ik een kwestie zijn van passen en meten. doe een dubbelzijdige print met bijv. hokjes en centimeter-aanduidingen, kijk wat de afwijkingen zijn, corrigeer de plaatsing van de foto's in het Word-document aan de hand van die metingen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Thnx. Er is dus geen eenvoudige software?
Heb zitten googelen, maar kan niks vinden. Wel om collages te maken, maar dat is niet wat ik zoek

edit ; lukt eenvoudig m,et word, mages ; gespiegeld

[ Voor 16% gewijzigd door maartend op 19-08-2023 16:30 ]