Files /Tracks kwijt in Logic Pro x

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miracle2
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 19-08-2023
Mijn vraag Goedemiddag, ik heb een beat gemaakt in logo pro maar ben ze nu kwijt. heb op YouTube gekeken maar kan ze niet terug vinden.kan iemand mij hiermee helpen om ze terug te vinden alvast bedankt
...

Relevante software en hardware die ik gebruik. ik gebruik Logic Pro x versie 10.7.4
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb al op YouTube gekeken naar een aantal filmpjes maar kom er niet uit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-05 09:33
miracle2 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:11:

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb al op YouTube gekeken naar een aantal filmpjes maar kom er niet uit.
Vrij summiere actie! Maar om het toch maar even te vragen, heb niet toevallig ook al geprobeerd om:
  1. Alle ".logicx" bestanden worden in de map [Music - Logic] opgeslagen. Heb je daar al gekeken?
  2. Via Finder te zoeken naar alle ".logicx" bestanden?
  3. Via Finder (als alternatief) te zoeken naar je meest recente bestanden. Daar valt dan ook je ".logicx" bestand onder.
  4. Via Logic Pro X te kijken, via [File - Open] naar je meest recente projecten?
  5. Weet je zeker dat je het bestand hebt opgeslagen? Anders zou bassal als "Untitled.logicx" kunnen heten.
Als je je bestand niet kunt vinden via punt 4 heb je hoogstwaarschijnlijk punt 5 niet uitgevoerd, en ben je je project helaas kwijt.

Logic Pro X doet wel iedere minuut een "Auto-Save" aanmaken, maar deze worden verwijderd wanneer je het project om een normale manier opslaat. Alleen wanneer LPX tijdens een sessie crashed, en je het programma opnieuw opstart, kun je kiezen om de laatst opgeslagen "versie" weer te laden, en kun je je project vervolgens via de normale manier opslaan...

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::