Undelete voor NTFS

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel in de search kunnen vinden (gezocht op "Undelete voor NTFS").

Ik heb per ongeluk een NTFS schijf geformatteerd (Nee alsjeblieft vraag me niet hoe, wil je niet weten. ;( )

En nu moet ik een aantal projectjes voor school zien terug te toveren. Ik heb echter geen Undelete programma voor NTFS terug kunnen vinden. En op de site van PowerQuest kan ik geen informatie over Lost & Found vinden :(

Kan iemand me hiermee helpen of is het gewoon niet mogelijk bestanden terug te toveren met NTFS?

bvd

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op m'n werk hebben we Ontrack Easy Recovery Professional en deze werkt perfect!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
TERAMISU, werkt perfect (fat16,fat32, en ntfs)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-04 14:57
100x maal bedankt, ik heb nog een aantal andere programma;s gevonden op Google, en zodra ik ze allemaal bekeken heb post ik hier nog even welke het beste werkte, ik zal beginnen met de programma's die psygho en BalusC mij aanraadde :)

EDIT:

Ik heb btw een beetje moeite met het vinden van Teramisu, google geeft maar een paar non-relveante hits :( Heb jij zelfs nog tips/ urls?:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tiramisu

Kan inderdaad ook. Is een DOS tooltje en past geloof ik ook gewoon op een flopje. Het heeft iets weg van de gouwe ouwe Diskedit.exe uit de oeroude Norton Utilities voor DOS. Met een beetje geluk kan je het wel gewoon van het net afhalen, terwijl je voor Easy Recovery Pro dik 1000 piek moet betalen..

edit:

Hier is een linkje naar Tiramisu for NTFS: zoek naar nt_rec.zip

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
je hebt gelijk het is niet TE, maar TI, sowwy ..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1