Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk spelen van games, heb op het moment nog een 1070 en de aankomende game Starfield leek mij een mooi moment om te upgraden. ook stream ik zo af en toe en wil graag deze PC ook gebruiken voor een toekomstige studie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €5000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn 2 monitors en M&K. Ik wou mijn oude computer verkopen dus ik wil een compleet nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
graag een Intel CPU en NVIDIA GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zocht eigenlijk voor een zwart witte build. ik zat ook te kijken naar Lian Li strimer V2 voor mijn MOBO en GPU
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg mij af of wat ik heb aangegeven hieronder of dit goed is of ik niet bottleneck zijn de NVME SSD's genoeg. wat zou jij veranderen?
Voornamelijk spelen van games, heb op het moment nog een 1070 en de aankomende game Starfield leek mij een mooi moment om te upgraden. ook stream ik zo af en toe en wil graag deze PC ook gebruiken voor een toekomstige studie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €5000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn 2 monitors en M&K. Ik wou mijn oude computer verkopen dus ik wil een compleet nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
graag een Intel CPU en NVIDIA GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zocht eigenlijk voor een zwart witte build. ik zat ook te kijken naar Lian Li strimer V2 voor mijn MOBO en GPU
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg mij af of wat ik heb aangegeven hieronder of dit goed is of ik niet bottleneck zijn de NVME SSD's genoeg. wat zou jij veranderen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i9-13900K Boxed | € 605,62 | € 605,62 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z690-A GAMING WIFI D4 | € 343,95 | € 343,95 |
| 1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB GDDR6X White OC Edition | € 2.149,- | € 2.149,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H9 Flow Wit | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 360 Zwart | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Ventilators | Lian Li UNI FAN SL120, 1-pack, Wit, 120mm | € 24,- | € 24,- |
| 3 | Ventilators | Lian Li UNI FAN SL120, 3-pack, Wit, 120mm | € 74,90 | € 224,70 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | MSI MPG A1000G PCIE5 | € 189,- | € 189,- |
| 2 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 121,09 | € 242,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.346,35 | ||