Voipplanet is stilletjes overgenomen door KPN, zonder dat iemand het doorhad. Het lijkt wel een spionagefilm, want je krijgt nooit de echte naam van de contactpersoon te horen. Oud-medewerkers S*sm* en *dw*g zijn inmiddels van de radar verdwenen, al kun je de eigenaar geregeld bij Toko Pilipinas in Den Haag vinden.
De facturatie klopt al jaren van geen kanten en hoe dit bedrijf nog draait, is voor mij een mysterie. De processen zijn zo gebrekkig dat er geen mutaties meer worden verwerkt. Ik kreeg zelfs berichtjes en facturen voor nummers die allang waren opgezegd. Uiteindelijk heb ik maar gezegd: "Kom maar op en regel je shit!"
Cheap Connect is een alternatief en werkt samen met Maxitel. Bij deze aanbieders kun je minder, maar je betaalt per toestel. Je bent weliswaar het dubbele per maand kwijt, maar de communicatie is tenminste goed geregeld en ze nemen snel op en reageren vlot op tickets.
Wat VOIPPlanet betreft, kan ik alleen maar zeggen dat ze geen schoonheidsprijs verdienen. Een simpel informatief mailtje was wel zo netjes geweest.
[
Voor 3% gewijzigd door
Jawiweb op 19-05-2025 15:58
]