Backup, copy whatsapp chat gesprek maken.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkeggy
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-05-2024
Ivm bedreigingen via whatsapp wil ik graag een chat gesprek geheel backuppen/opslaan. Iig beschermen tegen verwijdering.

Whatsapp lijkt echter geen goede manier te hebben dit te doen. Ik krijg bv kale tekst wel als export maar niet de bestanden.

Ik heb andriod en win10 pc.

Iemand een tip hoe ik wel een 100% copy kan maken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:07
Screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:26
Darkeggy schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:33:
Ivm bedreigingen via whatsapp wil ik graag een chat gesprek geheel backuppen/opslaan. Iig beschermen tegen verwijdering.

Whatsapp lijkt echter geen goede manier te hebben dit te doen. Ik krijg bv kale tekst wel als export maar niet de bestanden.

Ik heb andriod en win10 pc.

Iemand een tip hoe ik wel een 100% copy kan maken?
Melding maken bij politie en de politie fotos laten maken van het gesprek.
Of natuurlijk iemand anders foto's / filmpje van het gesprek laten maken.
En natuurlijk kan elke telefoon gewoon screenshots maken.

Ik neem aan dat je geen root-toegang hebt? De android database is een versleutelde sql-lite (?) database. En in de system Whapp/data (via root access en/of adb access) kan je ergens het wachtwoord vinden. 'T is al een poos geleden dat ik daar zelf gerommeld heb, dus precies weet ik het niet meer :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:26
In Windows kan je gewoon door te selecteren de gehele chat kopiëren en plakken in een word / notepad.

Dan doet hij alleen de tekst, dus geen afbeeldingen. Wel komt dan ook de naam en het tijdstip er bij te staan.

Sorry, nog niet wakker.

Wat je kan doen is de chat exporteren.

Dus op je telefoon, naar de chat gaan, op de drie puntjes, meer en dan exporteren. Hij heeft dan aan of je de media er bij wil doen. Krijg je alles in losse bestanden. Dus de chat in een txt, bestanden er bij. In de txt staat dan een verwijzing naar de bestanden.

Deze kan je dan bijvoorbeeld delen via mail,

Sterkte.

[ Voor 47% gewijzigd door MaNDaRK op 18-08-2023 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:21
Met bedreiging klinkt het voor mij als potentieel informatie inwinnen bij de politie. Die kunnen je wellicht ook uitleggen hoe je het beste de data kan veilig stellen wanneer het mis gaat, aangezien ze dit vaker meemaken. Ondanks dat, lijkt mij een goed idee om toch al de tekst veilig te stellen, zodat je al iets hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkeggy
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-05-2024
Dankje voor de feedback!
Pagina: 1