Onze kinderen van 9 worden steeds zelfstandiger, ze hebben bv. net een huissleutel gekregen. Doordat ik een nieuwe baan heb is er minder vaak iemand thuis, dus het wordt tijd voor een mobiele telefoon. Maar: geen smartphone; het is voor bereikbaarheid, het is geen speelgoed.
Ik heb wat overwegingen, waardoor ik maar geen goede keus kan maken.
* 2G of 4G? 2G gaat eruit, maar 4G lijkt er altijd voor te zorgen dat de accu maar kort mee gaat.
* micro-USB of USB-C? We zijn (eindelijk) een USB-C only huishouden, maar de dumb phones die ik vind hebben allemaal micro-USB
* whatsapp? Dit zou wel verdomd makkelijk zijn, maar dumb phones die dat hebben komen dan ook vaak weer met een Youtube app enz zonder evidente mogelijkheid dit "hard" uit te zetten.
Dus, wil ik met dit wensenpakket te veel?
* 4G vanwege toekomstbestendigheid
* lange accuduur zodat we dat niet te veel hoeven managen
* camera, liever niet, maar hij er op zit is het zeker geen dealbreaker
* whatsapp zou mooi zijn ALS het maar geen andere internet-apps heeft (of die zijn uit te zetten)
* USB-C zou mooi zijn maar ik reken er niet op
Heeft iemand een idee? Ik zit al dagen te googlen, en reviews te lezen, maar ik kom er maar niet uit. De Nokia 105 4G (2023) zou in theorie wel wat zijn, maar als ik dan in de helft vna de reviews lees dat de accu maar kort meegaat dan valt die alweer af
En zo is er altijd wel wat.
* Prijs.. tsja, ik heb voor bovenstand wensenpakket wel wat over, maar het moet niet te gek worden
Ik heb wat overwegingen, waardoor ik maar geen goede keus kan maken.
* 2G of 4G? 2G gaat eruit, maar 4G lijkt er altijd voor te zorgen dat de accu maar kort mee gaat.
* micro-USB of USB-C? We zijn (eindelijk) een USB-C only huishouden, maar de dumb phones die ik vind hebben allemaal micro-USB
* whatsapp? Dit zou wel verdomd makkelijk zijn, maar dumb phones die dat hebben komen dan ook vaak weer met een Youtube app enz zonder evidente mogelijkheid dit "hard" uit te zetten.
Dus, wil ik met dit wensenpakket te veel?
* 4G vanwege toekomstbestendigheid
* lange accuduur zodat we dat niet te veel hoeven managen
* camera, liever niet, maar hij er op zit is het zeker geen dealbreaker
* whatsapp zou mooi zijn ALS het maar geen andere internet-apps heeft (of die zijn uit te zetten)
* USB-C zou mooi zijn maar ik reken er niet op
Heeft iemand een idee? Ik zit al dagen te googlen, en reviews te lezen, maar ik kom er maar niet uit. De Nokia 105 4G (2023) zou in theorie wel wat zijn, maar als ik dan in de helft vna de reviews lees dat de accu maar kort meegaat dan valt die alweer af
* Prijs.. tsja, ik heb voor bovenstand wensenpakket wel wat over, maar het moet niet te gek worden
Atomstack X7 Pro 10w laser cutter