Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Paul smid
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08-10-2023
De situatie is als volgt
Solaredge se10k met 37 panelen
Ik heb in de omvormer een zigbee module geplaatst van solaredge
Inmiddels in bezit van een installateur account om bij de zigbee module te komen.
Echter hier loop ik nu vast.

Wat wil ik

Ik wil via de module slim schakelen dus stroom over dan bijvoorbeeld boiler aan

Wat is de vraag?

Wat ben ik nu verder nodig ? De solaredge stekker of relai of kan ik met een zigbee stekker van ander merk werken dus dat de zigbee module die in de omvormer zit andere merken kan aansturen
Alvast bedankt voor jullie hulp
en wijsheid

• MSXBas
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 19:06
en wat heb je nog meer voor zigbee spullen? en wat heb je nog meer aan Zigbee smart energy spullen? Want het lijkt erop dat het specifiek om het smart energy subprotocol gaat bij deze module...

• Nick v D
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:29
Hi Paul,
Inmiddels in bezit van een installateur account om bij de zigbee module te komen.
Bedoel je dat je nu via de SetApp in de omvormer de Zigbee module kan configureren?
Of heb je een display omvormer? Dan heb je geen installateursaccount nodig.
Ik wil via de module slim schakelen dus stroom over dan bijvoorbeeld boiler aan
Dit kan met een SolarEdge Smart Energy Relais.
Is het apparaat =<3kW dan kun je ook de SolarEdge Smart Energy contactdoos gebuiken:
Leesvoer: klik
Let op, deze apparaatjes worden niet meer geproduceerd en zijn vervangen voor nieuwere types.
Mogelijk kun je nog ergens die Zigbee apparaatjes op de kop tikken.
Wat ben ik nu verder nodig ? De solaredge stekker of relai of kan ik met een zigbee stekker van ander merk werken dus dat de zigbee module die in de omvormer zit andere merken kan aansturen
Volgens mij vraagje hier of je andere merken dan SolarEdge kunt gebruiken i.c.m. de SolarEdge zigbee module. Dat is niet het geval, je kunt enkel de SolarEdge producten aansturen.

De instellingen voor wanneer de module in moet schakelen kun je instellen via de monitoring.
Handleiding: klik.