Schadeauto of niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• mars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

mars

Fokke en Sukke blijven vrolijk

Topicstarter
Ik heb een 2dehands citroen C4 Picasso op het oog maar het isolatiemateriaal in de motorkap zit los / lijkt verteerd te zijn. Wat denken jullie, is dit een teken van een probleem / schade auto of is het domweg verteerd (zo ziet het er wel uit)? Zie hier de fotos (de 9e en 10e):

https://www.autotrack.nl/...85312/media?activeImage=9

De enige echte :-)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Schade verwacht je aan de voorkant op de balken bijvoorbeeld, dat zie je niet aan een loshangende isolatieplaat

Hoi!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Algemeen probleem bij die isolatie, in de werplaats al vaker zien voorkomen dat dat spul helemaal gaat hangen

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15
marters, katten, etc. dieren die graag onder je motorkap zitten. Maar ook kijken of de bevestigingsclips er nog op zitten.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• mars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

mars

Fokke en Sukke blijven vrolijk

Topicstarter
Bedankt, ik denk dat het idd marter oid is, ik ga morgen een proefrit maken! :-)

De enige echte :-)

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15
Autoschade herken je met name als er veel onderdelen vervangen zijn in motorcompartiment. lasnaden spuitwerk etc.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 21:24
@mars
Lees voor de lol eens deze review:
https://www.whatcar.com/c...v/used-review/n901/advice

Bedenk wel dat Citroen niet echt bekend staat om hun betrouwbaarheid. Daarom nu ook relatief goedkoop dus zet wel geld opzij voor reparaties.
Qua historie ziet de auto er wel prima uit, 2 eigenaars in 10 jaar. Gemiddeld tussen de 10 a 15K per jaar gereden, dus elk jaar zou je dan een beurt moeten zien.
Gevoelsmatig zou ik voor een ander betrouwbaarder merk gaan. Maar je koopt een franse auto voor de emotie.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:07
Citroën is tot daaraantoe, maar het is een 1.6THP. Nou zijn de lateren na 2012 wel wat beter, maar als voormalig VTI rijder ik koop zelf niks meer wat VTI, THP of Puretech heet, hoe graag ik ook PSA rijd.

Ik heb een 206 van 17 jaar oud waar die isolatie ook zo bij hangt, dat vergaat gewoon met de jaren. Aanraken is kapot. Verder ligt bij deze auto het blok onder de paravaan. Bij iets simpels als luchtfilter vervangen (grote beurt) zit je tegen de isolatie te prutsen en gaat het kapot.

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
mars schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:14:
Ik heb een 2dehands citroen C4 Picasso op het oog maar het isolatiemateriaal in de motorkap zit los / lijkt verteerd te zijn. Wat denken jullie, is dit een teken van een probleem / schade auto of is het domweg verteerd (zo ziet het er wel uit)? Zie hier de fotos (de 9e en 10e):

https://www.autotrack.nl/...85312/media?activeImage=9
Gewoon weer vast laten maken.
Pagina: 1