Toon posts:

Nieuwe Soundblaster ??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI KT7 Turbo Mobo in combinatie met een SBlive 1024. Na heel wat rondsurfen ben ik er wel achter dat alle heisa die ik heb met mijn comp komt door die combinatie. Hij is zo onstabiel als de tering. TV kijken met een Miro PCTV kaart gaat absoluut niet en spelletjes kan ik ook vergeten.

Welke nieuwe soundkaart raden jullie mij aan? Ik heb een digitale DIN aansluiting nodig voor mijn DTT2500. Moet dus ook AC3 ondersteunen.

Vast bedankt !!!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kijk eens bij Terratec, of zij iets van je gading hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Thz maar daar hebben ze geen kaart met zo.n digitale DIN aansluiting die ik op mijn digitale I/O kaartje van de soundblaster LIVE wel heb :'(

Vast bedankt

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op die Sixpack 5.1 zit toch een digital out ???

http://www.terratec.de/produkte/nav_sixpack.htm

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar dat is dus mijn probleem. De meesten hebben allemaal een optische uitgang. Terwijl ik dus een Digitale DIN nodig heb (volgens mij COAX).

Nu zag ik dat de Phillips Acoustic edge 5.1 dat wel had, maar nu twijfel ik over de kwaliteit.

Over Terratec is iedereen lyrisch; nu kan ik ook nog wachten op de nieuwe Creative Audingy ofzo

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op dinsdag 04 september 2001 12:27 schreef Tsjammel het volgende:
Klopt, maar dat is dus mijn probleem. De meesten hebben allemaal een optische uitgang. Terwijl ik dus een Digitale DIN nodig heb (volgens mij COAX).

Nu zag ik dat de Phillips Acoustic edge 5.1 dat wel had, maar nu twijfel ik over de kwaliteit.

Over Terratec is iedereen lyrisch; nu kan ik ook nog wachten op de nieuwe Creative Audingy ofzo
Wat is het nu, DIN of coaxiaal? Nieuwe Soundblaster heet btw Audigy. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Digital DIN is een eigen produkt van Creative, die zul je niet terugvinden op andere kaarten.
Een Soundblaster Live gaat op zich prima samen met een K7T-Turbo, mits je er voor zorgt dat je de laatste BIOS en laatste VIA 4-1 drivers hebt geinstalleerd

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 19:36

mvds

Totally awesome!

Die din aansluiting is ook iets van CL zelf. De meeste digitale aansluitingen op kaarten gebruiken geen din maar een andere plug. Dat is juist een nadeel van de CL kaarten, je zit vast aan zo'n stomme din plug. En dat is btw ook met de CL speakers, dat krijg je er van als bepaalde fabrikanten zich niet houden aan de standaard...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:35
Op dinsdag 04 september 2001 12:27 schreef Tsjammel het volgende:

je kan ook proberen wat met IRQs te kloten? ken iemand die heeft hetzelfde probleem gehad die had een oplossing van 'SBlive! op IRQ 5 gezet' en opgelost was het :)

dussuh.... ik zallem eens hier langssturen :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Thx allemaal voor jullie reactie!

Ik hbe die nieuwe 4 in 1 drivers geinstalleerd en nog wat geschoven met die kaarten en dus ook met IRQ's en hij loopt bijna helemaal stabiel (klop klop).

Nogmaals bedankt !
Pagina: 1