Vraag

• jo1nl
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 05-04 08:01
Goedemiddag! Ik heb geprobeerd te zoeken naar onderstaand probleem en heb het niet kunnen vinden, dus maar even een nieuw topic.

Als ik de QR scan via mijn camera (niet met de bankieren app) krijg ik een link naar iDeal en kom ik op de website maar met de melding ‘je bent niet verbonden met internet zorg voor een goede verbinding’ en dan kan ik de betaling niet doen. Dit terwijl mijn vrouw, met dezelfde iPhone en softwareversie, wel rechtstreeks via haar camera kan betalen. Een ‘gewone’ QR code zonder betaling erachter werkt wel. Weten jullie misschien een oplossing?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40
Heb je misschien een andere default browser ingesteld?
En als je die melding krijgt, kan je de pagina dan refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jo1nl
vanaalten schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:45:
Heb je misschien een andere default browser ingesteld?
En als je die melding krijgt, kan je de pagina dan refreshen?
Nee, ik heb niets veranderd aan mijn default browser. Ik heb inderdaad geprobeerd de pagina te refreshen en dat helpt ook niet. Ook heb ik het geprobeerd met wifi en met 5G netwerk apart. Ook dat maakte niets uit. En het gekke is dat ik het alleen via I-Deal heb. Andere willekeurige QR codes gaan wel gewoon naar de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-07 19:04
Heb je misschien een extra browser geinstalleerd staan?

Collega hier had hetzelfde.
De betaallinkjes werden op 1 of andere manier alleen maar geopend in Edge ipv Safari. (standaard browser stond netjes op safari)
Toen de standaard browser opnieuw ingesteld op safari en de linkjes werkten weer.

[ Voor 9% gewijzigd door wPlayNL op 21-08-2023 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40
Hmmm, mijn moeder had op haar iPhone problemen met de betaallinkjes die ik met de Rabo-app maakte. dat was voor haar opgelost toen ze haar bank-app (ABN-Amro) verwijderde en opnieuw installeerde. Wellicht dat zo iets hier ook speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jo1nl
wPlayNL schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:05:
Heb je misschien een extra browser geinstalleerd staan?

Collega hier had hetzelfde.
De betaallinkjes werden op 1 of andere manier alleen maar geopend in Edge ipv Safari. (standaard browser stond netjes op safari)
Toen de standaard browser opnieuw ingesteld op safari en de linkjes werkten weer.
Bedankt, ik ga dat ook even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jo1nl
vanaalten schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:06:
Hmmm, mijn moeder had op haar iPhone problemen met de betaallinkjes die ik met de Rabo-app maakte. dat was voor haar opgelost toen ze haar bank-app (ABN-Amro) verwijderde en opnieuw installeerde. Wellicht dat zo iets hier ook speelt?
Ja dat zou eventueel ook kunnen, ook die tip ga ik proberen. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jgriede
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07 12:20
Hetzelfde probleem ondervonden vandaag. Kwestie van de iDeal app de-installeren aangezien die niet meer ondersteund wordt.
Pagina: 1