Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een:
27-28 inch 1440P IPS monitor voor 95% gaming. Ik speel spellen zoals COD,Battlefield, Diablo 4,Killing floor 2. Dus met name shooters en rpg en strategiespellen.
Ik heb meerdere reviews en verhalen gelezen over modellen en soort monitoren echter ben ik het spoor bijster.
Wat is je budget?
Circa 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, echter wil ik wel een goed betrouwbaar merk, ik wil geen "rommel"
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons."
Na het lezen van meerdere reviews zouden onderstaande monitoren interessant kunnen zijn en ook nog leverbaar
uitvoering: LG UltraGear 27GP850P-B Zwart
uitvoering: ASUS TUF Gaming VG27AQ Zwart
uitvoering: ASUS ROG Strix XG27AQV Zwart
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Mijn bestemming is 95% van tijd gaming.
Wat verwacht ik van het scherm:
- Natuurlijke kleuren maar ook zeker niet van die mega felle kleuren.
- Zwartwaardes moet ok zijn. Hoeft niet pikzwart te zijn maar 1 grote grijze vlek is niet de bedoeling
- FSR/Freesync ondersteuning aangezien ik een AMD videokaart heb.
Uiteraard een scherm dat beter is dan mijn huidige Gigabyte scherm: uitvoering: Gigabyte G27QC Zwart
Afgaande op internet schijnt IPS het beste te zijn. Mocht echter een VA scherm voor mijn wensen beter zijn sta ik daar ook voor open. Ik zit namelijk heel erg in twijfel nu.
Mijn pc specs zijn onderstaande:
Ik zoek een:
27-28 inch 1440P IPS monitor voor 95% gaming. Ik speel spellen zoals COD,Battlefield, Diablo 4,Killing floor 2. Dus met name shooters en rpg en strategiespellen.
Ik heb meerdere reviews en verhalen gelezen over modellen en soort monitoren echter ben ik het spoor bijster.
Wat is je budget?
Circa 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, echter wil ik wel een goed betrouwbaar merk, ik wil geen "rommel"
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons."
Na het lezen van meerdere reviews zouden onderstaande monitoren interessant kunnen zijn en ook nog leverbaar
uitvoering: LG UltraGear 27GP850P-B Zwart
uitvoering: ASUS TUF Gaming VG27AQ Zwart
uitvoering: ASUS ROG Strix XG27AQV Zwart
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Mijn bestemming is 95% van tijd gaming.
Wat verwacht ik van het scherm:
- Natuurlijke kleuren maar ook zeker niet van die mega felle kleuren.
- Zwartwaardes moet ok zijn. Hoeft niet pikzwart te zijn maar 1 grote grijze vlek is niet de bedoeling
- FSR/Freesync ondersteuning aangezien ik een AMD videokaart heb.
Uiteraard een scherm dat beter is dan mijn huidige Gigabyte scherm: uitvoering: Gigabyte G27QC Zwart
Afgaande op internet schijnt IPS het beste te zijn. Mocht echter een VA scherm voor mijn wensen beter zijn sta ik daar ook voor open. Ik zit namelijk heel erg in twijfel nu.
Mijn pc specs zijn onderstaande:
:fill(white):strip_exif()/f/image/p5PV8OzNiAgLi12bHUyFszjU.png?f=user_large)