Yoo ik ben een console streamer en ik gebruik mijn MacBook M1 voor streaming en editing, maar na een jaar wordt het tijd voor het echte werk. Een PC gaat het zoveel makkelijker maken voor mij, alleen het kiezen is niet makkelijk. Ik heb een budget van €2000-2200, maar daar hoeft het van mij helemaal niet aan te komen als ik €1500 moet betalen is het alleen maar beter toch? En ik moet nog monitors en al die zaken halen maar dat hoeft niet erbij worden gezet.
Ik wil graag een krachtige pc waar ik jaren mee kan doen en later kan upgraden. Voor mij hoeft het er helemaal niet mooi uit te zien zolang ik maar op hoge kwaliteit kan streamen en meerdere dingen tegelijk kan doen. Ik zal waarschijnlijk mijn grotere games op mijn PS5 blijven spelen, maar bewerken, streamen en af en toe een modded game spelen zal ik doen op de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil 'm later kunnen upgraden en dat die niet teveel energieverbuikt?.
Ga je overklokken?
Ik denk dat als ik stream die PC soms wel harder zal moeten werken, toch?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag voldoende informatie willen een niet te moeilijke taal omdat ik amper iets weet over pc's. Dit zal ook mijn eerste windows pc worden sinds mijn ouders er 1 hadden thuis in 2009 of zelfs eerder haha. Ik heb sinds 2014 altijd gewerkt met het mac systeem thuis en enkel op werk of school met windows. Ik zou graag meerdere ideeën willen horen. Alvast bedankt aan iedereen die mee wilt denken
P.S: Ik had een mail gestuurd naar Alternate en zij boden mij deze build aan, wat vinden jullie hiervan? *knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
Ik wil graag een krachtige pc waar ik jaren mee kan doen en later kan upgraden. Voor mij hoeft het er helemaal niet mooi uit te zien zolang ik maar op hoge kwaliteit kan streamen en meerdere dingen tegelijk kan doen. Ik zal waarschijnlijk mijn grotere games op mijn PS5 blijven spelen, maar bewerken, streamen en af en toe een modded game spelen zal ik doen op de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil 'm later kunnen upgraden en dat die niet teveel energieverbuikt?.
Ga je overklokken?
Ik denk dat als ik stream die PC soms wel harder zal moeten werken, toch?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag voldoende informatie willen een niet te moeilijke taal omdat ik amper iets weet over pc's. Dit zal ook mijn eerste windows pc worden sinds mijn ouders er 1 hadden thuis in 2009 of zelfs eerder haha. Ik heb sinds 2014 altijd gewerkt met het mac systeem thuis en enkel op werk of school met windows. Ik zou graag meerdere ideeën willen horen. Alvast bedankt aan iedereen die mee wilt denken
P.S: Ik had een mail gestuurd naar Alternate en zij boden mij deze build aan, wat vinden jullie hiervan? *knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
[ Voor 6% gewijzigd door br00ky op 17-08-2023 16:49 ]