Windows 11. Lokaal account, nu Account zoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Topicstarter
Heb een issue waar ik na veel uitzoeken geen info over kan vinden.

Mijn systeem die voornamelijk gebruikt wordt om te gamen heeft een Lokaal account.

Nu heeft mijn zoon op deze PC minecraft geinstalleerd en blijkbaar kreeg hij ergens de melding tijdens het inloggen (met MS account) of hij ook PC wilde overnemen, want als ik naar Mijn info ga zie ik zijn naam en mail adres staat.

ook zie ik bij account staan dat identiteit nog goedgekeurd moet worden en als ik daar op klik dan kom ik in zijn MS online account terecht.

Heb al geprobeerd om mijn MS account systeem over te nemen maar dan wordt er gewoon een nieuwe gebruiker gemaakt en ben ik al mijn instellingen kwijt.
Dus dat wordt het niet

iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat zijn MS account niet meer gekoppeld is aan mijn PC?
We hebben als via zijn laptop mijn PC bij apparaten verwijderd, maar dat heeft probleem niet opgelost

iRacing Profile Flickr

Alle reacties

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 15:48
https://www.xda-developer...-microsoft-local-account/

Stukje naar onder scrollen kopje "Switching to a local account".

Het staat mij bij dat hij dan wel een 'nieuw' account aanmaakt, maar dat je settings wel mee worden genomen naar dit nieuwe account. Maar laatste keer dat ik gedaan heb is dik een jaar geleden, dus ik weet niet of dat nu nog zo is. Ging bij mij overigens soortgelijks waarbij ik niet doorhad dat 'ie direct ook ging koppelen aan Windows.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Topicstarter
Dat is juist het probleem. Ondanks dat zijn gegeven aan mijn PC gekoppeld zijn, kan ik niet switchen naar Lokaal account
Die optie staat er niet meer tussen

iRacing Profile Flickr

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
seninha schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:18:
Dat is juist het probleem. Ondanks dat zijn gegeven aan mijn PC gekoppeld zijn, kan ik niet switchen naar Lokaal account
Die optie staat er niet meer tussen
Is bij mij ook gebeurd. Vind het ook een sneaky prompt van MS. Als je niet oplet klik je vrolijk door. Zou opt-in ipv opt-out moeten zijn.

Na lang zoeken de hoop opgegeven en volledige herinstallatie uitgevoerd.