Office365 word: cell randen verdwijnen bij cell shading

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
In de online versie van Word 365 heb ik een tabel. Deze tabel heeft dikke zwarte randen per cel. Die heb ik dikker gemaakt voor extra overzicht. Echter zodra ik cellen in deze tabel een invulkleur geef, dan gaat die invulkleur over de celrand heen. Je ziet dus de randen per cel niet meer.

In de gewone offline versie van Word werkt het wel gewoon. Wie weet raad? Plaatje is van de online versie.

Ik heb al in de offline versie de tabel gemaakt. Dan werkt het prima en krijg ik én de invulkleuren per cel én de zwarte randen er omheen. Maar zodra ik dat dan ge-upload heb naar sharepoint zijn de celranden weer verdwenen. Ook door de border painter te gebruiken in de offline versie (bestaat online niet?) en dikke lijnen te trekken krijg ik in de offline versie wat ik wil. Maar zodra ik dit bestand weer oploadt naar de online omgeving, dan ziet het er weer uit als in het plaatje.

Kortom hoe maak ik een tabel in de online 365 versie met zwarte randen per cel én met een invulkleur?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R59TSd-WTVwkXuV8TnHCspiap7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAHJRG20j3hpdlSs3WCNrJec.jpg?f=fotoalbum_large

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec