Hoi allemaal,
Mijn vraag is 2-delen, maar heeft wel met elkaar te maken.
Ik speel al een hele poos Arma 3 en vind het leuk om de missies die ik doe met mijn units op te nemen, beetje te editen en op Youtube te plaatsen. Zie hier een van deze missies om een beeld te krijgen: YouTube: Arma 3 - Green Reapers - Operation Firefly (Zeus)
Nu heb ik in ieder geval een nieuwe SSD nodig vanwege ruimtegebrek. Ik dacht zelf aan Kingston NV2 2TB
Gaat dit passen qua ruimte / compatibility?
Daarnaast zou ik het leuk vinden om in nog betere kwaliteit op te nemen (zie link naar video voor huidige kwaliteit). Is er iets dat ik zou moeten upgraded om dat te bereiken of moet ik een beter software programma hebben? Ik gebruikte altijd OBS om op te nemen, maar gebruik nu de AMD Software: Adrenalin Edition, omdat ik daar betere kwaliteit uit krijg, maar ik zou dit dus nog wat beter willen.
Ik zoek een?
Een SSD
Wat is je budget?
Voor een SSD 100,-. Voor de eventuele upgrade van een ander onderdeel, zal het van het onderdeel afhangen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn vraag is 2-delen, maar heeft wel met elkaar te maken.
Ik speel al een hele poos Arma 3 en vind het leuk om de missies die ik doe met mijn units op te nemen, beetje te editen en op Youtube te plaatsen. Zie hier een van deze missies om een beeld te krijgen: YouTube: Arma 3 - Green Reapers - Operation Firefly (Zeus)
Nu heb ik in ieder geval een nieuwe SSD nodig vanwege ruimtegebrek. Ik dacht zelf aan Kingston NV2 2TB
Gaat dit passen qua ruimte / compatibility?
Daarnaast zou ik het leuk vinden om in nog betere kwaliteit op te nemen (zie link naar video voor huidige kwaliteit). Is er iets dat ik zou moeten upgraded om dat te bereiken of moet ik een beter software programma hebben? Ik gebruikte altijd OBS om op te nemen, maar gebruik nu de AMD Software: Adrenalin Edition, omdat ik daar betere kwaliteit uit krijg, maar ik zou dit dus nog wat beter willen.
Ik zoek een?
Een SSD
Wat is je budget?
Voor een SSD 100,-. Voor de eventuele upgrade van een ander onderdeel, zal het van het onderdeel afhangen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-11700 Boxed | € 224,79 | € 224,79 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming 16G OC | € 559,- | € 559,- |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh Performance | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitors | Philips 272B8QJEB Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitors | Philips E-line 275E2FAE/00 Zwart | € 219,- | € 219,- |
1 | Processorkoeling | Enermax ETS-T50 AXE | € 47,34 | € 47,34 |
1 | Toetsenborden | Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kailh Brown, Qwerty US) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 58,88 | € 58,88 |
1 | Voedingen | MSI MPG A650GF | € 105,96 | € 105,96 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 53,60 | € 53,60 |
Totaal | € 1.268,57 |