Goedemiddag iedereen,
Na een redelijk aantal jaar met mijn huidige PC te hebben overleefd, (AMD FX 8350 & GTX970) is het tijd voor wat nieuws.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en UE 5 (Unreal Engine)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Huidig gekozen systeem zit rond de 2600,- zou graag rond dat bedrag blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik blijf alle huidige randapparatuur behouden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat vooral ram een rol zal spelen. Ik lees echter her en der dat er nogal wat nuances zijn m.b.t. ram en AMD Ryzen 7 processoren en dat sneller ram geen of weinig invloed heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zou graag bij AMD blijven qua CPU. Wat betreft de GPU heb ik gekozen voor een Radeon RX 7900 XTX aangezien die qua prijs kwaliteit sterk uit de tests komt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelle en stille PC van rond de 2600-2700 zonder over de top te gaan.
Ga je overklokken?
Denk niet dat het nodig zal zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik denk dat de build zelf wel prima oké is, maar het is altijd fijn om een extra paar ogen te hebben om er zeker van te zijn dat alles netjes kan samenwerken.
De build staat op pcpartpicker met de volgende link: https://nl.pcpartpicker.com/list/PsThMV
Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Na een redelijk aantal jaar met mijn huidige PC te hebben overleefd, (AMD FX 8350 & GTX970) is het tijd voor wat nieuws.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en UE 5 (Unreal Engine)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Huidig gekozen systeem zit rond de 2600,- zou graag rond dat bedrag blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik blijf alle huidige randapparatuur behouden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf dat vooral ram een rol zal spelen. Ik lees echter her en der dat er nogal wat nuances zijn m.b.t. ram en AMD Ryzen 7 processoren en dat sneller ram geen of weinig invloed heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zou graag bij AMD blijven qua CPU. Wat betreft de GPU heb ik gekozen voor een Radeon RX 7900 XTX aangezien die qua prijs kwaliteit sterk uit de tests komt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelle en stille PC van rond de 2600-2700 zonder over de top te gaan.
Ga je overklokken?
Denk niet dat het nodig zal zijn.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik denk dat de build zelf wel prima oké is, maar het is altijd fijn om een extra paar ogen te hebben om er zeker van te zijn dat alles netjes kan samenwerken.
De build staat op pcpartpicker met de volgende link: https://nl.pcpartpicker.com/list/PsThMV
Alvast bedankt voor de genomen moeite!
/f/image/nRkvXzCs4jJUysHEpqmNV7SR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mdZJBDIezMAVip7JiC5pnKMF.jpg?f=fotoalbum_large)