Voor in onze woning wil ik graag nog een tweede systeem, een systeem waar zowel ook games op kunnen worden gespeeld in 4k als een systeem waar de nodige (zware) productiviteitstaken op kunnen worden uitgevoerd. Ik wil daarom een systeem samenstellen met de i7-13700K processor, althans deze processor lijkt mij een goede optie als deze twee gebruiksdoelen het uitgangspunt zijn.
Maar welke koeler kan ik voor deze processor het beste gebruiken? Een luchtkoeler zal denk ik niet geschikt zijn, dus dan een waterkoeler. Zou de NZXT Kraken Elite 360 bijvoorbeeld een goede optie zijn? Er moet geen RGB opzitten en zo stil mogelijk en dat mag best wat kosten, ik heb daarom geen beperking qua budget.
Bedankt voor de tips!
Maar welke koeler kan ik voor deze processor het beste gebruiken? Een luchtkoeler zal denk ik niet geschikt zijn, dus dan een waterkoeler. Zou de NZXT Kraken Elite 360 bijvoorbeeld een goede optie zijn? Er moet geen RGB opzitten en zo stil mogelijk en dat mag best wat kosten, ik heb daarom geen beperking qua budget.
Bedankt voor de tips!