Op woensdag 05 september 2001 15:33 schreef DarIPPonsChool het volgende:
Als je Xp installeert had je kunnen weten dat je spellen niet goed zouden draaien

Ik begrijp niet dat mensen alleen omdat het nieuw is en er mooier uitziet overstappen op een nieuw OS overstappen als de oude win98se goed werkt en zeker met spellen. En als je denkt dat je spellen het beter zullen draaien onder XP BUllshit met 3dmark2001 scoor je dik hoger onder 98. Dus gooi xp eraf en zet 98 er weer op.
Euh...

WinXP loopt over het algemeen nu al TIG keer beter als Win98se. Alles werkt perfect, op sommige spellen na. En ik haal in WinXP op het moment een hogere score in Win98 destijds dus BLAAAAAT. En waarom zou ik er vanuit moeten gaan dat de spellen onder WinXP niet draaien?? In win2k draaiden die spellen ook allemaal, dus is het TOTAAL NIET logisch dat ze onder WinXP niet draaien, dus zoek eerst zelf iets uit voordat je iemand afzeikt. Win98 is voor als je meer doet als spellen gewoon KUT (in mijn geval iig), en Win2k had problemen met Opengl, tja en WinME, laten we het daar nou HELEMAAL niet over hebben. WinXP is echt een goed OS, jammer van die spellen die het op dit moment niet doen bij mij, maar dat gaat wel lukken uiteindelijk. Als jij het ff aandurft om een ander OS te draaien als

Win98/WinME

, dan zul je zien dat dat helemaal niet zo ongeschikt voor spellen is.
O ja, leuke eerste post op GoT trouwens

zeg dan niks
Voor de rest, bedankt voor de reacties. Ik gebruik deze detonators omdat de andere problemen hadden met Counterstrike. Misschien dat het aan de Live! drivers ligt. Zal ik eens ff nakijken.