Ziggo Modem weergeeft vreemde firmware update & gebeurtenis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 00:10

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Vandaag heeft er willekeurig een firmware installatie van een uur plaatsgevonden rond 2 uur snachts. Omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt vraag ik me af of meerdere mensen hier gisteren last van hebben gehad. De Connectbox staat in bridge-modus.

Conform standaard specificaties : DOCSIS 3.0
Hardware versie : 5.01
Software versie : CH7465LG-NCIP-6.15.32p3-NOSH
MAC-adres : 34:2C

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4MjtiztE-6giMFnETqjqhPQC2LM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7JAD611PtvSzuyHa2UavVAD.jpg?f=fotoalbum_large

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-05 11:27
En wat is nu het probleem dan? Werkt er iets niet meer? Had je verwacht dat de automatische updates midden op een werkdag zouden gebeuren?

Verder zie ik wel een aantal T3 errors, dat kunnen vroege kenmerken zijn van een slechte coaxverbinding... Maar af en toe wat errors is echt niks spannends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 00:10

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Markiboj97 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:44:
En wat is nu het probleem dan? Werkt er iets niet meer? Had je verwacht dat de automatische updates midden op een werkdag zouden gebeuren?

Verder zie ik wel een aantal T3 errors, dat kunnen vroege kenmerken zijn van een slechte coaxverbinding... Maar af en toe wat errors is echt niks spannends
Ik heb in jaren geen modem-errors gehad, en nu, opeens 10... aan de bekabeling zal het niet liggen.

Gulfstream G650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-05 11:27
SalimRMAF schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:45:
[...]

Ik heb in jaren geen modem-errors gehad, en nu, opeens 10... aan de bekabeling zal het niet liggen.
En wat zei Ziggo toen je dit vroeg? En nogmaals, wat zijn nu je problemen en wat is je vraag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 12:41
SalimRMAF schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:45:
[...]

Ow ja, want de "de bekabeling" blijft eeuwig goed en Ziggo pest hun klanten graag naar de concurrentie :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:18
De software versie is van juli 2022.
Dus komt in ieder geval niet door een nieuwe versie die uitgekomen is.

Wel bekend is dat inderdaad in de nacht automatisch updates uitgevoerd wordt door ziggo. ( tenzij je dat kan uitzetten in de connectbox )
Pagina: 1