Met mijn nieuw aangekochte hoofdtelefoon Sennheiser momentum 4 ervaar ik volgende problemen:
- geluid valt regelmatig weg (voor een halve seconde)
- soms, maar in mindere mate een storend geluid zoals je hebt met een loszittend contact
Meestal gebruik ik de hoofdtelefoon bij het bekijken van video op mijn laptop.
De laptop is een degelijk en recent toestel (Acer aspire 7)met windows 11 en de meest recente drivers. Ik heb zeker de bluetooth/wireless drivers gecontroleerd.
Daarnaast heb ik het ook getest met een externe bluetooth adapter (Asus BT500).
Alles wat ik kon vinden heb ik geprobeerd, bvb volledige reset van de hoofdtelefoon, drivers verwijderd en opnieuw installed...
Als ik de hoofdtelefoon met kabel gebruik is er geen probleem.
De ene keer is het veel erger dan de andere keer, en blijkbaar ook afhankelijk van de video (maar dat kan een verkeerde perceptie zijn).
Vraag: zijn er nog mensen die iets dergelijks hebben ervaren en/of zijn er suggesties waar niet direct aan gedacht wordt?
- geluid valt regelmatig weg (voor een halve seconde)
- soms, maar in mindere mate een storend geluid zoals je hebt met een loszittend contact
Meestal gebruik ik de hoofdtelefoon bij het bekijken van video op mijn laptop.
De laptop is een degelijk en recent toestel (Acer aspire 7)met windows 11 en de meest recente drivers. Ik heb zeker de bluetooth/wireless drivers gecontroleerd.
Daarnaast heb ik het ook getest met een externe bluetooth adapter (Asus BT500).
Alles wat ik kon vinden heb ik geprobeerd, bvb volledige reset van de hoofdtelefoon, drivers verwijderd en opnieuw installed...
Als ik de hoofdtelefoon met kabel gebruik is er geen probleem.
De ene keer is het veel erger dan de andere keer, en blijkbaar ook afhankelijk van de video (maar dat kan een verkeerde perceptie zijn).
Vraag: zijn er nog mensen die iets dergelijks hebben ervaren en/of zijn er suggesties waar niet direct aan gedacht wordt?