Weglaten filterwaarden met aantal 0/niet in result set

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Weglaten filters met aantal 0,
Zou wat makkelijker zijn in sommige gevallen. Bijvoorbeeld bij de "merken" filter, krijg je een enorme lijst waarbij 95% op 0 staat zodra er andere filters aangezet zijn. Zou overzichtelijker zijn als alleen de filterwaarden die ook aanwezig zijn in de result set getoond worden.

[edit]
in topictitel zou ook moeten staan filterwaarden ipv filters.

[ Voor 9% gewijzigd door mvrhrln op 15-08-2023 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@mvrhrln Dit is een klusje voor ons Product en Development-team, dus ik verplaats dit topic naar Mooie Features. En gelijk de titel gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
mvrhrln schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:35:
Weglaten filters met aantal 0,
Zou wat makkelijker zijn in sommige gevallen. Bijvoorbeeld bij de "merken" filter, krijg je een enorme lijst waarbij 95% op 0 staat zodra er andere filters aangezet zijn. Zou overzichtelijker zijn als alleen de filterwaarden die ook aanwezig zijn in de result set getoond worden.
Bedankt voor je suggestie! We hebben dit een poosje geleden getest in een A/B-test, maar daar kwamen geen eenduidige resultaten uit. Daarom staat dit idee nu op de backlog geparkeerd voor wanneer we aan de slag zouden gaan met een groter redesign van de Pricewatch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@jelle. en sorteren op aantal dan? Met als gevolg dat die met 0 naar onderen verschuiven, overigens weet ik niet waar de huidige sortering op gebaseerd is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
Raven schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 13:04:
@jelle. en sorteren op aantal dan? Met als gevolg dat die met 0 naar onderen verschuiven, overigens weet ik niet waar de huidige sortering op gebaseerd is.
De huidige sortering is alfabetisch. Op aantal sorteren zou kunnen, maar dat lost alleen op dat je eenvoudiger relevante filterselecties kan vinden. Je zult nog steeds evenveel moeten scrollen. Zal eens met @bozhoyo kijken of we dit kunnen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
In een recent topic hierover heb ik een update geplaatst mbt tot het redesign van de Pricewatch waarbij we ook gaan kijken naar de filters: jelle. in "[feat] Pricewatch, binnen filter automatisch sorteren op #" Aangezien in dat topic wat meer context staat, kunnen we daar verder en doe ik deze op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.