Hallo,
Mijn Onkyo TX-NR636 receiver werkt niet meer en ik slaag er ook niet in het probleem op te lossen sinds het bedrijf failliet is gegaan.
Ik zoek een?
Versterker voor mijn platenspeler die ook radio en streamingdiensten (Spotify) kan afspelen en draadloos kan verbinden met een luidspreker.
Wat is je budget?
500 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Te verbinden met mijn platenspeler
- Radio te beluisteren (internetradio of DAB+)
- Met bluetooth te connecteren (om Spotify te streamen; Spotify hoeft dus niet ingebouwd te zijn)
- Draadloos te verbinden met een speaker
De eerste 3 zijn noodzakelijk; draadloze verbinding met een speaker zou mooi meegenomen zijn.
In vergelijking met mijn Onkyo, hoef ik alle andere opties die de Onkyo heeft niet. Ik wil ook graag een user-interface die eenvoudiger (Westerser?) is. De Onkyo heeft veel te veel opties die ik allemaal niet gebruik en het besturingssysteem is in mijn ogen nooit ge-UX'ed.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf vind ik niet wat ik zoek, daarom dat ik hier om raad vraag :-)
Qua merken wil ik Onkyo uitsluiten omwille van de slechte ervaring.
Alvast bedankt!
Gr / Matthias
Mijn Onkyo TX-NR636 receiver werkt niet meer en ik slaag er ook niet in het probleem op te lossen sinds het bedrijf failliet is gegaan.
Ik zoek een?
Versterker voor mijn platenspeler die ook radio en streamingdiensten (Spotify) kan afspelen en draadloos kan verbinden met een luidspreker.
Wat is je budget?
500 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Te verbinden met mijn platenspeler
- Radio te beluisteren (internetradio of DAB+)
- Met bluetooth te connecteren (om Spotify te streamen; Spotify hoeft dus niet ingebouwd te zijn)
- Draadloos te verbinden met een speaker
De eerste 3 zijn noodzakelijk; draadloze verbinding met een speaker zou mooi meegenomen zijn.
In vergelijking met mijn Onkyo, hoef ik alle andere opties die de Onkyo heeft niet. Ik wil ook graag een user-interface die eenvoudiger (Westerser?) is. De Onkyo heeft veel te veel opties die ik allemaal niet gebruik en het besturingssysteem is in mijn ogen nooit ge-UX'ed.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf vind ik niet wat ik zoek, daarom dat ik hier om raad vraag :-)
Qua merken wil ik Onkyo uitsluiten omwille van de slechte ervaring.
Alvast bedankt!
Gr / Matthias