Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beste Tweakers,
Om mijn laptop uit 2015 te vervangen wil ik overstappen op een desktop geschikt om te gamen en Lightroom/Photoshop gebruik voor fotobewerking. Waar het doel is om met dit systeem weer een ruim aantal jaar vooruit te kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Butget tussen de €2000 en €3000 beschikbaar, inclusief laten samenbouwen. (doel is niet de bank op te blazen dus besparingsopties zijn welkom)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor LG 27GN800 Ultragear 144hz 27 inch, muis/toetsenbord etc. Nog aan te schaffen eenvoudige externe speakers
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Voor de Processorkoeling keuze heb ik geen goed idee wat de gangbare merken zijn hiervoor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Keuze voor de GTX4070 TI is ingeven omdat ik begrepen heb dat deze kaart op het moment een van de beste kaarten is voor het werken in Lightroom & Photoshop
De voorkeur gaat naar een relatief stil systeem wat niet probeert op te stijgen zodra het aan het werk gaat
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.?
Alvast bedankt voor jullie input,
Beste Tweakers,
Om mijn laptop uit 2015 te vervangen wil ik overstappen op een desktop geschikt om te gamen en Lightroom/Photoshop gebruik voor fotobewerking. Waar het doel is om met dit systeem weer een ruim aantal jaar vooruit te kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Butget tussen de €2000 en €3000 beschikbaar, inclusief laten samenbouwen. (doel is niet de bank op te blazen dus besparingsopties zijn welkom)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor LG 27GN800 Ultragear 144hz 27 inch, muis/toetsenbord etc. Nog aan te schaffen eenvoudige externe speakers
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Voor de Processorkoeling keuze heb ik geen goed idee wat de gangbare merken zijn hiervoor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Keuze voor de GTX4070 TI is ingeven omdat ik begrepen heb dat deze kaart op het moment een van de beste kaarten is voor het werken in Lightroom & Photoshop
De voorkeur gaat naar een relatief stil systeem wat niet probeert op te stijgen zodra het aan het werk gaat
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.?
Alvast bedankt voor jullie input,
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i9-13900KF Boxed | € 580,07 | € 580,07 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z790-H GAMING WIFI | € 278,- | € 278,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB GDDR6X OC Edition | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate IronWolf Pro, 4TB (ST4000NE001) | € 115,71 | € 115,71 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Waterkoeling | be quiet! Silent Loop 2 360mm | € 156,54 | € 156,54 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000C36 | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850e V2 | € 117,90 | € 117,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 65,46 | € 65,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.385,48 | ||