Alternatief HP Pavilion Aero 13-be2971nd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLAnaconda
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 12:42
Hallo,

Ik heb gisteren de HP Pavilion Aero 13-be2971nd besteld en vandaag binnengekregen (13.3 inch, Ryzen 7, 16GB ram, 512GB schijf, anti reflectie scherm). En ik vind het een perfecte laptop voor mij alleen zit er een nadeel aan, er zit blijkbaar een design fout in waardoor het toetsenbord vage inprints in het scherm achter laat. Zie dit topic.

Nu omdat user Klippy aangeeft dat het een designfout lijkt, ben ik opeens minder over deze laptop te spreken.

Ik baal dus als een stekker. Anyway, ik heb deze laptop gekozen omdat over de HP Pavilion Aero 13, in de laatste Best Buy Guide van Tweakers werd gesproken. Ik weet nu niet echt wat een alternatief is.

Ik wil de laptop gebruiken om mee te reizen, ik zit vaak in het vliegtuig en de trein en vind het formaat en de hoge resolutie van de Aero 13 wel plezierig. Ook tikt het toetsenbord heerlijk weg voor een laptop en hij weegt ook nog eens niets.

Thuis zal ik de laptop in een docking station zetten en gebruiken als workstation met 2 monitoren.
Ik zal hem voornamelijk voor mijn werk gebruiken wat webdevelopement is (Visual Studio).

Kunnen jullie mij adviseren wat een goed vergelijkbare laptop is?

[ Voor 12% gewijzigd door NLAnaconda op 15-08-2023 00:10 ]