heeft er iemand al een kapotte IBM 35LO60???!

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 23:39
hje zit er over te denken om die woensdag in Aken te gaan halen..... voor 409 DM bij Bora
heeft iemand met die 60 gb schijf al problemen gehad?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
up ?!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
niemand?
en dan klagen jullie toch steen en been over de betrouwbaarheid van IBM????

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:49

Zorro

Z

Ik heb genoemde schijf niet, maar ik wil er ook een gaan halen. Ik ga voor de 40 Gb, 60 is me te duur (in verhouding, 80 Gb Western Digital is maar 80 DM duurder!)

Heb je ervaring met die winkel, Bora, waar je naartoe wilt? Is nl. wel lekker goedkoop, ik vroeg me af of het inc. BTW is? Als je dat weet, ga ik er morgen ook even langs als dat zo is, ik kom toch in de buurt :9

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Kijk bij IBM het is erop of eronder...hij gaat in no time stuk of blijft jaren goed draaien (meestal...soms pas na 3 maanden crashed ie).

Vanaf de 60GXP is het uitval percentage aardig omlaaggegaan (ken zat tevreden gebruikers...hier zie je vooral postings over kapotte).

Ik zou 'm gewoon kopen, en niet al teveel belangrijke data op zetten.

Heeft ie na 2~3 maanden nog geen kuren dan heb je eigenlijk wel groen licht.
Pas na 5 maanden gebruik wil ik 'm betrouwbaar noemen.

Tis misschien een beetje lomp, maar ik geef dit maar aan, zodat je er niet allemaal belangrijke data op zet en dat je weet wanneer ie nog stuk kan gaan.

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-04 09:14
soms

• Lord_T
Op dinsdag 04 september 2001 23:20 schreef Zorro het volgende:
Ik heb genoemde schijf niet, maar ik wil er ook een gaan halen. Ik ga voor de 40 Gb, 60 is me te duur (in verhouding, 80 Gb Western Digital is maar 80 DM duurder!)

Heb je ervaring met die winkel, Bora, waar je naartoe wilt? Is nl. wel lekker goedkoop, ik vroeg me af of het inc. BTW is? Als je dat weet, ga ik er morgen ook even langs als dat zo is, ik kom toch in de buurt :9
dit komt van hun website af en de prijzen zijn conform die van hun concurrenten.... bij cash und carry is die 425 mark en bij bora dus 409 mark (=460 NLG)

ohw en voor degene die duits spreken:

VERSAND: Bestellungen bitte nur schriftlich, per Fax oder per E.Mail. Preise gelten inkl. MwSt., wir liefern per Post-nachnahme oder EC-Schecks bis 400.- DM. Versandkosten und Verpackungkosten je nach Gewicht ab 25.- DM inkl. Nachnahme Gebühr.

dat komt van hun website af....

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

mijn vorige 20,5 IBM hield er na bijna een jaar mee op, mijn nieuwe 40Gb deed na een maand al raar..nu doet ie het weer redelijk,maar ik backup veel.
Ik vertrouw het dus ook niet meer zo :(

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Lord_T
maar dit zijn nog allemaal schijven van <60 gb...
zijn er ook mensen die met die 60gb versie problemen hebben???

Ik ben ze geloof ik nog niet tegen gekomen...
zouden jullie mij aanraden direct een hd cooler erbij te nemen trouwens?

thnx.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Tsjah elke hd gaat een keer kapot, alhoewel ik HD's ken van 10 jaar oud die het nog steeds goed doen!

ook die van andere merken gaan stuk :)
Ik zou het niet op IBM afschuiven als ie na een jaar stuk is.

• Lord_T
up.....
thnx

Pagina: 1