Alternatief voor televisie van Trined

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimM69
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-01-2024
Sinds bijna 1 jaar nu over op Trined glasvezel en interactieve TV. Qua glasvezel prima tevreden. Ik vind echter het hele TV gedoe een drama:
- onoverzichtelijke app
- interactieve TV ERG traag
- interface TV onduidelijk

Ik zoek nu een TV dienst via internet, met gelijk aanbod qua zenders maar zonder de verplichting er ook een internet abbo bij af te moeten nemen.

De meest voor de hand liggende zijn NLZiet (evt met Extra), Canal Digitaal. deze hebben beide hun eigen voors en tegens.

Is dit voor iemand herkenbaar en op wleke TV dienst ben jij dan uitgekomen?

Beste antwoord (via WimM69 op 15-08-2023 11:57)

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 09:46
Dan zou ik naast NLZiet en CD gewoon Discovery+ er bij nemen. Streamingdienst met alles van die zenders, kun je kijken wanneer je wil.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andros
NLZiet is een samenwerking van de terugkijkdiensten van NPO, RTL en Talpa in een mooi sausje gegoten. Canal Digitaal biedt een volledig eigen app aan. De werking kan wellicht per toestel verschillen maar ik vond ze beide best soepel op een nVidia Shield, zelfs gewoon zappen van de ene naar de andere zender lukte. Beide diensten kun je ook een aantal dagen op proef nemen om het even te testen toch? NLZiet is de eerste 14 dagen sowieso gratis te proberen, wat let je :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimM69
Met name dat mijn wederthelft toch wel erg graag Discovery en TLC wil blijven kijken.NLZiet en CD hebben die zenders niet in het aanbod.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Andros
Dan zou ik naast NLZiet en CD gewoon Discovery+ er bij nemen. Streamingdienst met alles van die zenders, kun je kijken wanneer je wil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:30
Wij kijken NLZiet en Discovery+ via een AppleTV. Abonnementen hiervoor zijn al goedkoper dan het Trined basis TV abonnement. Dat was voor ons de reden om over te stappen.

Erg tevreden met de overstap!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WimM69
Het is NLZiet met Discovery+ geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
@WimM69 ik ben oprecht benieuwd naar je ervaringen. wat betreft nlziet.

is het een beetje soepel - en hoe is de beeld (stream) kwaliteit?
Pagina: 1