Ik ga mijn badkamer renoveren en zit eraan te denken om een horizontale douche WTW drain (Technea Joulia 3P) te monteren (verticaal gaat helaas niet lukken).
In de badkamer wil ik in plaats van de radiator een opbouw vloerverwarming monteren (bv WARP). Nu vraag ik me af waar ik rekening mee moet houden tav legionella, omdat de koud water leiding van de WTW drain in de douche onder de vloer in de douche loopt. In de montage instructie zie ik dat de leiding zelfs grotendeels in de douche loopt (zie foto), dus zelfs als ik de vloerverwarming echt buiten de douchecabine laat dan zal de douchevloer volgens mij nog wel wat opwarmen door geleiding.
Wat is wijheid en waar moet ik rekening mee houden?
:strip_exif()/f/image/G6G591XLzryT5tMFz21lcXCf.jpg?f=fotoalbum_large)
In de badkamer wil ik in plaats van de radiator een opbouw vloerverwarming monteren (bv WARP). Nu vraag ik me af waar ik rekening mee moet houden tav legionella, omdat de koud water leiding van de WTW drain in de douche onder de vloer in de douche loopt. In de montage instructie zie ik dat de leiding zelfs grotendeels in de douche loopt (zie foto), dus zelfs als ik de vloerverwarming echt buiten de douchecabine laat dan zal de douchevloer volgens mij nog wel wat opwarmen door geleiding.
Wat is wijheid en waar moet ik rekening mee houden?
:strip_exif()/f/image/G6G591XLzryT5tMFz21lcXCf.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IXpOejUzYaK5G5gC9HGU4Txd.png?f=user_large)
24x sf175s + gw5000-dt op oost