Mijn vraag
Ik heb de Optoma HD29HLV HD sinds een jaar en het is mij tot op heden nog steeds niet gelukt om het beeld gewoon "recht" te projecteren, als een rechthoek op mijn muur.
Het heeft niks te maken met keystone adjustments, het is gewoon zo dat de onderkant niet in een rechte horizontale lijn loopt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Beamer van Optoma: Optoma HD29HLV HD
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verplaatsing beamer, of ik hem nu middels het pootje projecteer op de grond of aan de plafondbeugel, speel met zoom en scherpstellen of de beamer verplaats..
Zie ingesloten foto's voor het beeld (zegt vaak meer dan 1000 woorden):
:strip_exif()/f/image/iEJHRrUSRaAn0eq4lXkUDx6x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GEX1UHHSBB6prfSIzPDLvW6P.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle reacties, alvast hartelijk dank. Dit wordt zeker gewaardeerd. Ik weet gewoon zelf even niet waar te zoeken (er zijn bijv. geen Optoma fora en Google helpt ook niet)
Ik heb de Optoma HD29HLV HD sinds een jaar en het is mij tot op heden nog steeds niet gelukt om het beeld gewoon "recht" te projecteren, als een rechthoek op mijn muur.
Het heeft niks te maken met keystone adjustments, het is gewoon zo dat de onderkant niet in een rechte horizontale lijn loopt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Beamer van Optoma: Optoma HD29HLV HD
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verplaatsing beamer, of ik hem nu middels het pootje projecteer op de grond of aan de plafondbeugel, speel met zoom en scherpstellen of de beamer verplaats..
Zie ingesloten foto's voor het beeld (zegt vaak meer dan 1000 woorden):
:strip_exif()/f/image/iEJHRrUSRaAn0eq4lXkUDx6x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GEX1UHHSBB6prfSIzPDLvW6P.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle reacties, alvast hartelijk dank. Dit wordt zeker gewaardeerd. Ik weet gewoon zelf even niet waar te zoeken (er zijn bijv. geen Optoma fora en Google helpt ook niet)
[ Voor 41% gewijzigd door JDL15 op 14-08-2023 10:46 ]