Toon posts:

Geforce doet de laatste tijd erg wazig (vaag)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

M'n videokaart doet de laatste tijd nogal vaag... Af en toe als ik m'n computer aanzet, krijg ik een zwart/wit epa logo te zien enzow maar als ik het Boot-screen van windows krijg issie wel kleur :? ik had zelf al uitgevolgeld dat het mischien iets met mijn bios chip te maken zou kunnen hebben, dus die heb ik eruit gehaald en er weer ingezet, maar het mocht niet helpen (is ook maar af en toe)

en dan heb ik nog een probleem...af en toe dan komt de achtergrondkleur van windows door de applicaties naar voren..dan heb je dus een blauw/groene balk in je applicatie staan die ik alleen weg krijg als ik 2x op refresh desktop druk.

Iemand enig idee?

is die videokaart naar de kloten ofzo?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lijkt me sterk dat het de videokaart is.. Het kan ook best je monitor zijn. Of natuurlijk de kabel die een beetje losjes zit.. Probeer het een en ander uit met behulp van een ander (geleende?) kaartje en/of beeldschermpje.. :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dat tweede probleem lijkt niet op een kapotte monitor.

Ik denk dat idd de vidkaart kuren heeft, haal hem er eens uit en kijk of de contact punten schoon zijn.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.