Hallo Tweakers
Ik heb een Nintendo 64 en ik wil graag de componenten vernieuwen, NL. De capacitors (condensators).
Volledig modelnaam: NUS-001(EUR)
Ik heb er een paar vragen eromtrent:
- Welke condensators moet ik aankopen en hoeveel van elk? Het mag goed materiaal zijn die een lange tijd mee zal gaan.
- Welke soldeerbout is gemakkelijk voor beginners en is goed materiaal.
Qua soldeerbout prijs wil ik gaan tot €80.
- Welke soldeersel is er aangeraden voor het solderen van componenten zoals codensators. Ik zal het altijd gebruiken voor IT componenten zoals smartphones, laptops, PC, ...)
- Laatste vraag: heeft er iemand tips om goed te kunnen solderen?
Ik koop meestal via websites, maar gemakkelijker is via Amazon (.com.be, .nl). Gelieve niet eBay, tenzij de verzending via België, Frankrijk of Duitsland.
Ik heb al veel opzoekwerk gedaan, maar ik geraak er niet aan uit.
Vroeger verkochten ze nog een volledige pakket speciaal voor de N64, maar die is nog enkel beschikbaar in de USA. De verzendkosten zie ik niet zitten omdat België er nog eens extra 21% BTW aanrekend.
Dit is de link:
https://www.benl.ebay.be/...et_ver=artemis&media=COPY
Ze vertellen ook welke compensators maar ik heb er geen idee van of er verschillen in zitten..
Bedankt voor jullie hulp.
Kevin
Ik heb een Nintendo 64 en ik wil graag de componenten vernieuwen, NL. De capacitors (condensators).
Volledig modelnaam: NUS-001(EUR)
Ik heb er een paar vragen eromtrent:
- Welke condensators moet ik aankopen en hoeveel van elk? Het mag goed materiaal zijn die een lange tijd mee zal gaan.
- Welke soldeerbout is gemakkelijk voor beginners en is goed materiaal.
Qua soldeerbout prijs wil ik gaan tot €80.
- Welke soldeersel is er aangeraden voor het solderen van componenten zoals codensators. Ik zal het altijd gebruiken voor IT componenten zoals smartphones, laptops, PC, ...)
- Laatste vraag: heeft er iemand tips om goed te kunnen solderen?
Ik koop meestal via websites, maar gemakkelijker is via Amazon (.com.be, .nl). Gelieve niet eBay, tenzij de verzending via België, Frankrijk of Duitsland.
Ik heb al veel opzoekwerk gedaan, maar ik geraak er niet aan uit.
Vroeger verkochten ze nog een volledige pakket speciaal voor de N64, maar die is nog enkel beschikbaar in de USA. De verzendkosten zie ik niet zitten omdat België er nog eens extra 21% BTW aanrekend.
Dit is de link:
https://www.benl.ebay.be/...et_ver=artemis&media=COPY
Ze vertellen ook welke compensators maar ik heb er geen idee van of er verschillen in zitten..
Bedankt voor jullie hulp.
Kevin