Ik zoek een?
Op volgorde van belangrijkheid: Ik zoek een setje sportoordoppen die goed zitten en blijven zitten, multi-inzetbaar zijn, beetje batterijduur, goede ANC. Mocht er nog een find my buds-functie bij zitten, dan word ik er helemaal vrolijk van.
Wat is je budget?
Ik vind het niet erg als ik de 100 euro voorbij knal. Minder natuurlijk beter, maar kwaliteit is belangrijkste.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te gaan sporten, buiten en binnen. Gym, hardlopen, mountainbiken, racefietsen. Spatwaterdicht is al fijn, met bv. mountainbiken is het belangrijk dat het goed blijft zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
De nodige alternatieven zitten allemaal in-ear, zonder een haak over je oren. Uit het verleden weet ik met goedkopere oordoppen dat het er continu uit viel, dra-ma. En echt serieuze opties boven de 100 euro lijken er ook niet te zijn die gewoon álle mogelijkheden hebben? What to do?
Op volgorde van belangrijkheid: Ik zoek een setje sportoordoppen die goed zitten en blijven zitten, multi-inzetbaar zijn, beetje batterijduur, goede ANC. Mocht er nog een find my buds-functie bij zitten, dan word ik er helemaal vrolijk van.
Wat is je budget?
Ik vind het niet erg als ik de 100 euro voorbij knal. Minder natuurlijk beter, maar kwaliteit is belangrijkste.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te gaan sporten, buiten en binnen. Gym, hardlopen, mountainbiken, racefietsen. Spatwaterdicht is al fijn, met bv. mountainbiken is het belangrijk dat het goed blijft zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
- JBL Endurance Peak 3 Wireless, geen ANC. Voor in de trein of op kantoor lijkt het mij wel heel fijn.
- Soundcore Sport X10, haak aanwezig, ANC, maar wisselende meningen. Plus Anker schijnt nog wel eens stuk te gaan, ondanks behulpzame fabrikant denk ik mwaa?
- Tribit Movebuds H1
- Geen ANC, wel robuust.
- Shokz OpenFit Zwart, geen ANC? Rest klopt wel goed.
- Epic Air Sport ANC / Epic Air Sport ANC 2.0. Die 2.0 schijnt niet echt een vooruitgang te zijn, daarnaast erg matige ANC, bediening weirdly gevoelig
De nodige alternatieven zitten allemaal in-ear, zonder een haak over je oren. Uit het verleden weet ik met goedkopere oordoppen dat het er continu uit viel, dra-ma. En echt serieuze opties boven de 100 euro lijken er ook niet te zijn die gewoon álle mogelijkheden hebben? What to do?
[ Voor 13% gewijzigd door Racing_Reporter op 13-08-2023 17:59 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.