Sinds een jaar maar ik gebruik van de slimme stopcontacten welke bij Aliexpress verkocht worden. Het programmeren en gebruik er van was heel naar mijn zin tot de eerste begonnen te sneuvelen. Telkens een kleine knal, en na het openen van de stekker bleek de eerste twee maal een elektrolytische condensator doorgeslagen te zijn. Bij de derde was de schade nog veel groter... zie foto. Zijn er nog mensen met zulke ervaring met deze slimme stopcontacten? Na dit gemeld te hebben bij Aliexpress hebben ze mij die wel terugbetaald... maar zo lang daar geen wijziging aan dat ontwerp komt ben ik niet geneigd om er daar nieuwe te bestellen.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vp2Q6fLUfyvuMtHfxWQpJcrW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SDuC5M9qmiBVkpSiaDVtSAPi.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/X3F5JRs2Qr3Q9OIOa6ZitfCp.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vp2Q6fLUfyvuMtHfxWQpJcrW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SDuC5M9qmiBVkpSiaDVtSAPi.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/X3F5JRs2Qr3Q9OIOa6ZitfCp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tkp5SgbJJK6gmsgnOsv1bjfd.jpg?f=fotoalbum_large)