Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor mijn zoontje van 13 en die wil graag een goede game PC tegen een prijs die hij kan betalen (dus tweedehands waarschijnlijk). Hij speelt nu Fortnite en Minecraft en maakt Youtube video's van zijn speelavonturen. Hij wil in de toekomst graag met OBS Studio en Davinsi resolve gaan werken. In de toekomst wil hij GTA kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 600,- Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaming muis, toetsenbord en scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De 3060ti videokaart
I7 processor
SSD schijf minimaal 256Gb
16Gb RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie boven
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag advies of deze PC kan voldoen aan de wensen van mijn zoontje, wetende dat 600 Euro niet veel is voor een game PC en of de onderstaande configuratie nog makkelijk geupgrade kan worden over de komende jaren of dat bijv. het moederbord hier te beperkend in is
Specificaties.
I7 7700k @ 4.20GHz
GeForce rtx 3060ti
Corsair vengeance rgb ddr4 16GB
Corsair TX750M gold voeding
MSI mag coreliqiud 360r V2 koeling
MSI b150m bazooka moederbord
Crucial sata ssd 256gb
Pny 480gb sata ssd
Samsung 500gb sata hdd
Het systeem is voor mijn zoontje van 13 en die wil graag een goede game PC tegen een prijs die hij kan betalen (dus tweedehands waarschijnlijk). Hij speelt nu Fortnite en Minecraft en maakt Youtube video's van zijn speelavonturen. Hij wil in de toekomst graag met OBS Studio en Davinsi resolve gaan werken. In de toekomst wil hij GTA kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 600,- Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaming muis, toetsenbord en scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De 3060ti videokaart
I7 processor
SSD schijf minimaal 256Gb
16Gb RAM
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie boven
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag advies of deze PC kan voldoen aan de wensen van mijn zoontje, wetende dat 600 Euro niet veel is voor een game PC en of de onderstaande configuratie nog makkelijk geupgrade kan worden over de komende jaren of dat bijv. het moederbord hier te beperkend in is
Specificaties.
I7 7700k @ 4.20GHz
GeForce rtx 3060ti
Corsair vengeance rgb ddr4 16GB
Corsair TX750M gold voeding
MSI mag coreliqiud 360r V2 koeling
MSI b150m bazooka moederbord
Crucial sata ssd 256gb
Pny 480gb sata ssd
Samsung 500gb sata hdd