Kan audio van youtube afgespeeld worden op een Sonos gen 1?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynet420
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-08 17:23
Mijn vraag
Kan audio van een youtube video afgespeeld worden op een Sonos gen 1?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sonos Beam gen 2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op de gen 2 is het alleen mogelijk om youtube music te gebruiken, en voor mij is het van belang om audio van Youtube video's af te spelen. Ik luister graag naar setjes van live optredens en die vind je niet zo snel op YT music.

Hierom vroeg ik mij af of het wel mogelijk is om op een gen 1 Youtube te kunnen afspelen, kan dat?

Voor mijn studio in Adam wil ik een nieuwe budget luidspreker en ik heb de Sonos play 5 gen 1 op het oog, echter alleen als het mogelijk is als de audio van een youtube video hierop afgespeeld kan worden.

Alsvast dank voor het bijdragen aan mijn hub.

Gr,

David

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Volgens de productbeschrijving heeft ie een audio-in. Je hebt dan wel een device nodig die de yt video afspeelt.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynet420
Dat is niet ideaal als je vanaf meerdere devices je sonos wil bedienen. Ook heb je dan altijd een bedrading nodig.

Ik vroeg me meer af of de gen 1 generatie native youtube ondersteund in hun oude app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Skynet420 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:16:
Dat is niet ideaal als je vanaf meerdere devices je sonos wil bedienen. Ook heb je dan altijd een bedrading nodig.

Ik vroeg me meer af of de gen 1 generatie native youtube ondersteund in hun oude app.
Dat van de native support weet ik niet maar bedrading hoeft niet. Google maar eens op Bluetooth audio adapter.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynet420
Thanks! Dat klinkt gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 16:22
Ik snap je vraag niet helemaal, maar wellicht dat de app SonosTube je uit de brand kan helpen? Kost volgens mij eenmalig 5 euro.
Pagina: 1