24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Welk merk lampen zijn het? En heb je al geprobeerd je modem opnieuw aan te zetten, evenals je lampen volledig van stroom af en weer erop?
Modem is gereset, lampen van stroom af, helpt niet, zijn action lampendarknessheartz schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:59:
Welk merk lampen zijn het? En heb je al geprobeerd je modem opnieuw aan te zetten, evenals je lampen volledig van stroom af en weer erop?
Wat heeft Ziggo aan je modem veranderd? Ik gok dat ze je 5 GHz netwerk aan hebben gezet, en dat je smart devices allemaal alleen 2.4 GHz kunnen gebruiken.
The devil is in the details.
Wifi in het modem uitgezet omdat ik wifi boosters gebruik, nu zou dit weer aanstaan maar krijg het niet meer werkendHahn schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:06:
Wat heeft Ziggo aan je modem veranderd? Ik gok dat ze je 5 GHz netwerk aan hebben gezet, en dat je smart devices allemaal alleen 2.4 GHz kunnen gebruiken.
Zoals ik in m'n vorige post al benoemde: dubbelcheck of je 2.4 GHz netwerk wel aanstaat...racoon schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:08:
[...]
Wifi in het modem uitgezet omdat ik wifi boosters gebruik, nu zou dit weer aanstaan maar krijg het niet meer werkend
The devil is in the details.
Zowel in het modem als in de deco app staat het op 2.4 GHz maar geen succesHahn schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:10:
[...]
Zoals ik in m'n vorige post al benoemde: dubbelcheck of je 2.4 GHz netwerk wel aanstaat...
Zijn de wifinaam en -wachtwoord bij de boosters onveranderd ten opzichte van je modem? En zendt de Deco een dubbel wifi signaal (2.4 + 5 GHz gecombineerd) of zijn het 2 verschillende wifi netwerken?
Inmiddels problemen opgelost, modem op 2.4 GHz ingesteld, wifi in modem uitgezet, alle apparaten via de decos accespoints opnieuw verbonden
Pagina: 1
/f/image/8af8laWbepntAz1IMLPJrX9K.png?f=fotoalbum_large)