Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuiswerk en gaming. Ik speel singleplayer games zoals Civilization V, Cities Skylines, Democracy 3, Suzerain en Banner Saga.
Voor het werk zijn geen bijzondere interne onderdelen nodig. Wel heb ik goede monitor, toetsenboard en muis nodig. Ik werk/speel nu op laptop. Ik denk dat ik met een meer capabel systeem ook nieuwere spellen ga spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Systeem: 1200
Monitor: 350
Toetsenbord en muis: 150
Deze bedragen zijn om richting aan te geven. Het geheel mag maximaal 1800 tot 2000 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de onderdelen hier op de lijst gezet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinig en relatief stil. RGB mag, maar is niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Check of systeem gebalanceerd is.
Ik weet dat de gpu ouder model is. Is het nog zinvol om deze te kopen of kan ik beter gelijk voor een nieuwer model gaan?
Ik twijfel erg over keuze monitor. Kan ik beter twee 24" monitors naast elkaar zetten, één 27" of voor de ultrawide gaan? Ik moet drie (of in ieder geval twee) windows naast elkaar open kunnen hebben. Ik hoef geen hoge refresh rate of lage latency. Ergonomie vind ik wel belangrijk, dat het stevig op mijn bureau staat en dat ik het kan draaien/kantelen.
Dank voor het meedenken.
Thuiswerk en gaming. Ik speel singleplayer games zoals Civilization V, Cities Skylines, Democracy 3, Suzerain en Banner Saga.
Voor het werk zijn geen bijzondere interne onderdelen nodig. Wel heb ik goede monitor, toetsenboard en muis nodig. Ik werk/speel nu op laptop. Ik denk dat ik met een meer capabel systeem ook nieuwere spellen ga spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Systeem: 1200
Monitor: 350
Toetsenbord en muis: 150
Deze bedragen zijn om richting aan te geven. Het geheel mag maximaal 1800 tot 2000 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de onderdelen hier op de lijst gezet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinig en relatief stil. RGB mag, maar is niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Check of systeem gebalanceerd is.
Ik weet dat de gpu ouder model is. Is het nog zinvol om deze te kopen of kan ik beter gelijk voor een nieuwer model gaan?
Ik twijfel erg over keuze monitor. Kan ik beter twee 24" monitors naast elkaar zetten, één 27" of voor de ultrawide gaan? Ik moet drie (of in ieder geval twee) windows naast elkaar open kunnen hebben. Ik hoef geen hoge refresh rate of lage latency. Ergonomie vind ik wel belangrijk, dat het stevig op mijn bureau staat en dat ik het kan draaien/kantelen.
Dank voor het meedenken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 235,05 | € 235,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock A620M Pro RS WiFi | € 135,18 | € 135,18 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6700XT Challenger D 12G OC | € 364,95 | € 364,95 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 205 Mesh C Zwart | € 96,85 | € 96,85 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,85 | € 31,85 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 - V2 - Full Modular | € 105,10 | € 105,10 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 85,79 | € 85,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.156,77 | ||
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Monitors | Samsung ViewFinity S80A 32" (32A800NMP) Zwart | € 362,- | € 362,- |
| 1 | Toetsenborden | Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart | € 72,73 | € 72,73 |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Hero Zwart | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 484,68 | ||