Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC voor partner die dolgraag Baldur's Gate 3 wil gaan spelen. Speelt ook andere, gelijkaardige games (Pathfinder, bijv.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is flexibel, maar de systeemeisen van het beoogde spel zijn nu ook niet zo gigantisch, dus liefst binnen de perken houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is voorhanden, we zijn enkel op zoek naar een nieuwe kast (we kunnen geen onderdelen meenemen van de vorige pc, die is bijna 10 jaar oud).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heeft het zin dat iedereen hier zegt dat ze graag hebben dat het systeem stil is?
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Sanity check, ik weet wel ongeveer wat wat is in een computer, maar ik lees me altijd maar in wanneer ik een systeem aan het samenstellen ben. Er is precies veel veranderd de voorbije jaren, dus graag even iemand met wat meer en meer up-to-date kennis van zaken die het lijstje overloopt.
PC voor partner die dolgraag Baldur's Gate 3 wil gaan spelen. Speelt ook andere, gelijkaardige games (Pathfinder, bijv.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is flexibel, maar de systeemeisen van het beoogde spel zijn nu ook niet zo gigantisch, dus liefst binnen de perken houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is voorhanden, we zijn enkel op zoek naar een nieuwe kast (we kunnen geen onderdelen meenemen van de vorige pc, die is bijna 10 jaar oud).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heeft het zin dat iedereen hier zegt dat ze graag hebben dat het systeem stil is?
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Sanity check, ik weet wel ongeveer wat wat is in een computer, maar ik lees me altijd maar in wanneer ik een systeem aan het samenstellen ben. Er is precies veel veranderd de voorbije jaren, dus graag even iemand met wat meer en meer up-to-date kennis van zaken die het lijstje overloopt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 158,57 | € 158,57 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS WIFI II | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 118,49 | € 118,49 |
| Totaal | € 1.498,65 | |||