-- Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder
Vraag
Alle reacties
Hey,
Was aan het zoeken ivm contact-sensoren en de fritz gateway toen ik dit tegenkwam, en moest wel antwoorden, dus even snel een accountje gemaakt.
Ik heb zonet succes gehad met de Niko Zigbee Smart Home Control sensor, die ik gekocht heb samen met een inbouw schakelaar (ook Niko, Zigbee) om hopelijk de TL-lampen in mijn garage te bedienen via de sensor. Nog geen info ivm de schakelaar, maar de sensor heb ik kunnen verbinden met mijn gateway en had alle logische opties.
Ik zou denken dat die van Ikea Tradfri ook een goeie kanshebber is.
Mocht jij in andere categoriën werkende toestellen kennen(contact, gordijn, ...) , let me know!
Succes!
Was aan het zoeken ivm contact-sensoren en de fritz gateway toen ik dit tegenkwam, en moest wel antwoorden, dus even snel een accountje gemaakt.
Ik heb zonet succes gehad met de Niko Zigbee Smart Home Control sensor, die ik gekocht heb samen met een inbouw schakelaar (ook Niko, Zigbee) om hopelijk de TL-lampen in mijn garage te bedienen via de sensor. Nog geen info ivm de schakelaar, maar de sensor heb ik kunnen verbinden met mijn gateway en had alle logische opties.
Mocht jij in andere categoriën werkende toestellen kennen(contact, gordijn, ...) , let me know!
[ Voor 5% gewijzigd door FranticHound op 25-08-2023 00:37 ]
Bedankt voor deze informatie. Ik ga gelijk even kijken.
Hou je op de hoogte. DD
Hou je op de hoogte. DD
-- Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder
TL en een sensor zijn geen goede combinatie, daar gaan de starters snel kapot van, zou je TLs dan ook gelijk door LED vervangen (evt alleen starters en buizen) dat kan d’r allemaal wat beter tegenFranticHound schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 00:35:
Hey,
Mocht jij in andere categoriën werkende toestellen kennen(contact, gordijn, ...) , let me know!Succes!