Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Gefeliciteerd, en je onderschrift zal er wel mee te maken hebben 😉
Als je die taart niet naast je naam wil haal je toch gewoon je geboortedatum leeg? Als iemand nieuwsgierig is naar je leeftijd kunnen ze het ook vragen.
Vind het een beetje een non-issue tbh.
Vind het een beetje een non-issue tbh.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Update je geboortedatum naar 29-februari dan heb je in elk geval 3 van de 4 keer per 4 jaar geen taart.
Is dit nu wat we het streisandeffect noemen?Damic schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:46:
De titel is wat raar, maar het zou een mooie optie zijn als jezelf jarig bent dat je de taart kunt afzetten.
Ik wil bvb wel mijn leeftijd delen maar wil bvb als ik jarig ben geen taart naast mijn naam hebben.
Ik weet het lijkt een simpele integratie maar er zit wrs wel wat dev tijd in.
Ik snap je punt wel overigens. Al heeft het invullen van je verjaardag uberhaupt geen nut toch, behalve die taart?
@Damic van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, @Damic! 🎂
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Deel ik mijn verjaardag met Damic? 
Dan kan ik me wel voorstellen dat hij geen taartje wil zien
Dan kan ik me wel voorstellen dat hij geen taartje wil zien
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor zoiets specifieks vinden we een aparte functionaliteit niet wenselijk. Je kan zoals gezegd altijd je geboortedatum leeg latenDamic schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:46:
De titel is wat raar, maar het zou een mooie optie zijn als jezelf jarig bent dat je de taart kunt afzetten.
Ik wil bvb wel mijn leeftijd delen maar wil bvb als ik jarig ben geen taart naast mijn naam hebben.
Ik weet het lijkt een simpele integratie maar er zit wrs wel wat dev tijd in.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.