Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Ik heb er 500 EUR in Yummygums geïnvesteerd. Helaas zie ik dus sinds 23 april 2023 toen ik de 10 certificaten a 50 EUR kocht niet hoeveel ze nu waard zijn...
i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360
Dit doe je zo te lezen uit idealisme, niet als belegging. Het rendement hoort niet bij het risico van een dergelijke obligatie.
Die certificaten en obligaties zie ik wel als idealisme ja. 10 jaar iets van dit soort geld opzij zetten tegen 2% rente is dan wel prima om zoiets te helpen.
Wat ten negatieve eens zou kunnen en waarom ik ervaring vraag is dat het ten ergste een scam blijkt, of anders misschien wel meer dan 5% naar het platform gaat, en zo meer window dressing is dan wezenlijk anders van een bank, en waar doe je het dan nog voor. Vandaar even, is dit goed idealisme, of wordt het straks misplaatst of zelfs misbruikt...
Wat ten negatieve eens zou kunnen en waarom ik ervaring vraag is dat het ten ergste een scam blijkt, of anders misschien wel meer dan 5% naar het platform gaat, en zo meer window dressing is dan wezenlijk anders van een bank, en waar doe je het dan nog voor. Vandaar even, is dit goed idealisme, of wordt het straks misplaatst of zelfs misbruikt...
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3