Toon posts:

Digitale camera van Norrod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben eruit, ik haal een HPc618 op met een xtra 32 mb compact flash kaartje.

Ik wil deze graag bij Norrod halen, ik lees dat norrod niet echt technische kennis heeft, maar dat hoeft ook niet voor een camera.
Ik wil graag weten:

Leveren ze snel?
Krijg ik een factuur (ik wil het op laten sturen) of MOET het onder rembours (beetje fors bedrag)?
Omdat het voor pc prive is, moet er op de factuurstaan computer accesoires, doen ze dat?

groet,

Arjo

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Denk dat en mailtje naar hun je antwoord zal bevatten..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal zo ff bellen, ze zijn om 10 uur open dus...

Verwijderd

Topicstarter
ze konden geen computer accesoires op de factuur zetten (zei die gast) terwijl volgens mij elk bedrijf dat doet?

maar ja, ps. 20 minutes in de wachtrij gestaan....

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Nu al slechte ervaringen?
Dan gewoon niet doen, ook al zijn ze goedkoop.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Verwijderd

Topicstarter
als ze nog geen eens een factuurtje kunnen maken met computer accesoires ipv camera komt het bij mij vrij amateurachtig over... (misschien hebben ze wel een hekel aan geld)

Verwijderd

Je factuur is toch voornamelijk voor je garantie. Als ze bij alles computer-accesoires neer zouden zetten waarom zou je dan nog een bon meekrijgen.

En waarschijnlijk is het i.v.m. pc-prive project... ofwel wat jij wil doen is de bende oplichten door een camera een computer-accesoire te maken.... enig idee wat een bedrijf voor problemen daar mee kan krijgen?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik denk idd dat wat jij wil best wel raar is...

Geef mij maar een Warsteiner.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Veel kassasystemen dit soort dingen niet toe. (je weet wel tegen van die losers die fraude plegen met hun pc-prive regelingen) ;) Bovendie kan inconsequente naamgeving een ramp van je administratie maken.
Pagina: 1