Ik wil graag een nieuwe gaming PC samenstellen, om de komende jaren weer up to date te zijn. Ook wil ik deze pc bouwen met een toekomstige CPU + GPU upgrade in het achterhoofd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games spelen in 1440p zoals BaldursGate 3 en in de toekomst Fable 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond de 1500 euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm LG UltraGear 27GN850-B
SSD Samsung 860 QVO 2TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil de PC toekomstbestendig maken i.v.m. upgrades, vandaar het AM 5 platform, ook leek het me handig een krachtigere ATX 3.0 voeding in het systeem te zetten, zodat ik bij een toekomstige upgrade geen nieuwe voeding hoef aan te schaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart neig ik toch naar Nvidia, dit vanwege de betere Raytracing, DLSS en het lagere stroomverbruik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast met minimaal 2X USB A 3.0 en 1x USB C
Ga je overklokken?
Ik ga misschien spelen met auto overclock en PBO
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil eigenlijk bevestiging dat het gekozen systeem goed samengaat, en dat ik niets over het hoofd zie. Ook twijfel ik om deze voeding of toch een goedkopere ATX EPS12V 2.92 voeding, ik weet niet of toekomstige kaarten hier problemen mee gaan hebben, ik verwacht dan over 3 jaar een upgrade te doen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 235,05 | € 235,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 213,59 | € 213,59 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 3X 12G OC | € 659,- | € 659,- |
| 1 | Behuizingen | Montech Air 903 Max Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE ARGB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 1TB | € 58,83 | € 58,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.492,27 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games spelen in 1440p zoals BaldursGate 3 en in de toekomst Fable 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond de 1500 euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm LG UltraGear 27GN850-B
SSD Samsung 860 QVO 2TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil de PC toekomstbestendig maken i.v.m. upgrades, vandaar het AM 5 platform, ook leek het me handig een krachtigere ATX 3.0 voeding in het systeem te zetten, zodat ik bij een toekomstige upgrade geen nieuwe voeding hoef aan te schaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart neig ik toch naar Nvidia, dit vanwege de betere Raytracing, DLSS en het lagere stroomverbruik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast met minimaal 2X USB A 3.0 en 1x USB C
Ga je overklokken?
Ik ga misschien spelen met auto overclock en PBO
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil eigenlijk bevestiging dat het gekozen systeem goed samengaat, en dat ik niets over het hoofd zie. Ook twijfel ik om deze voeding of toch een goedkopere ATX EPS12V 2.92 voeding, ik weet niet of toekomstige kaarten hier problemen mee gaan hebben, ik verwacht dan over 3 jaar een upgrade te doen.